سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

ساعت هوشمند Hey S3 شیائومی معرفی شد

چند روز پیش تیزری مربوط به یک دستگاه هوشمند پوشیدنی از سمت کمپانی شیائومی منتشر شد. دیروز شیائومی ساعت هوشمند جدیدی را با نام Hey S3 معرفی کرد. این ساعت را می‌توان پیشرفته‌ترین دستگاه هوشمند پوشیدنی شیاومی دانست. این ساعت هوشمند دارای یک صفحه نمایش 1.28 اینچی است که حفاظت از ان بوسیله گوریلا گلس 3 انجام می‌گیرد و تنها 38 گرم وزن دارد.

2

هرچه را که شما از یک ساعت هوشمند انتظار دارید Hey S3 برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از آن کار‌های روزمره خود را پیگیری کرده و یا در طول سفر فواصل مورد نظر خود را کنترل کنید. و حتی می‌توانید با استفاده از آن بر ضربان قلب خود نظارت داشته باشید.

3

یکی از مسائل مهم در مورد ساعت‌های هوشمند مربوط به عمر باتری آن‌ها است. شیائومی بر روی این نکته پافشاری دارد که Hey S3 دارای عمر باتری برابر با 30 روز است. این جمله بدین معناست که شما می‌توانید به مدت 30 روز به طور مداوم از این ساعت هوشمند استفاده کنید. و بعد از آن است که این ساعت نیاز به شارژ مجدد پیدا می‌کند.

4

ویژگی‌های دیگر برای این ساعت هوشمند شامل بلوتوث 4.2، توانایی پاسخ به تماس، کنترل موسیقی و ضد آب بودن آن تا عمق 50 متر است.

پست قبلی

نقد و بررسی تبلت Mipad 3 شیائومی

پست بعدی

نقد و بررسی کتری برقی هوشمند شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه