سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

معرفی 3 محصول جدید از شیائومی، دوچرخه برقی، جارو برقی بیسیم و سینک ظرفشویی هوشمند

شیائومی، موج جدیدی از معرفی محصولات خانگی خود را آغاز کرده است و این شرکت در طول یک هفته گذشته، 3 محصول جدید را برای شهروندان چینی معرفی کرده است که هر یک را در ادامه بررسی می کنیم.

 

جاروبرقی بیسیم:

شیائومی قبلتر نیز سابقه معرفی جاروبرقی های بیسیم را نیز داشته است، اما نکته ی قابل توجه این است که جارو های قبلی شیائومی عمدتا از نوع رباتیک، یا دسته بلند بوده اند اما شیائومی این بار یک جاروی دستی و سبک با دسته کوتاه معرفی کرده است که برای تمیز کردن سریع یک محل کوچک مثل مبل ها و یا محیط داخل خودرو بسیار کاربردی می باشد.

xiaomi mites vacuum cleaner2

جارو دستی جدید شیائومی MIJIA Wireless Mites Vacuum Cleaner نام دارد و ساخت شرکت Mijia می باشد، موتور این جارو دارای دور موتور بسیار بالای 850 هزار دور در دقیقه می باشد که می تواند میزان مکش 16 کیلوپاسکال را برای این جارو فراهم کند که این مقدار برای یک جاروی دستی کوچک بسیار عالی می باشد.

xiaomi mites vacuum cleaner 3

این جارو در حالت شارژ کامل می تواند تا 28 دقیقه به عملکرد خود ادامه دهد و به همراه این جارو یک پایه شارژر نیز عرضه می شود که برای شارژ کردن دستگاه لازم است تا آن را بر روی پایه مخصوص قرار دهید.

xiaomi mites vacuum cleaner 4

دوچرخه برقی:

دوچرخه برقی نیز یکی از محصولاتی می باشد که شیائومی در گذشته بارها و بارها آن ها را در قالب نسخه های مختلف معرفی و روانه بازار کرده است.

دوچرخه جدید شیائومی، ساخت شرکت Himo است که این بار طراحی جدیدی برای این دوچرخه انتخاب کرده، این دوچرخه در قسمت جلویی با یک سبد همراه شده است و در پشت و روی تَرک آن، یک صندلی دومی نیز دیده می شود که می تواند این دوچرخه را برای استفاده دو نفر مناسب سازد.

himo c1 6

این دوچرخه Himo C16 نام دارد و نسبت به نسل خود باتری قدرتمند تری دارد که البته قابل تعویض نیز می باشد، این باتری علاوه بر سبک بودن از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و از هرگونه خطر انفجار و آتش سوزی در امان است.

دوچرخه Himo C16، در دو طرف پدال هایی دارد که هم می تواند این دوچرخه برقی را به یک دوچرخه معمولی تبدیل کند و هم می تواند در جهت شارژ کردن باتری های این دوچرخه به شما کمک کند.

himo c1 5

این دوچرخه می تواند تا مسافت 75 کیلومتر را با یک بار شارژ کردن طی کند که با اضافه شدن مسافر دوم، این مقدار به 55 کیلومتر کاهش پیدا می کند، همچنین در جلو و عقب این دوچرخه همانند موتور سیکلت ها، چراغ های LED پر نوری تعبیه شده است که می تواند برای محیط های تاریک و خیابان ها در طول شب بسیار کاربردی باشد.

این دوچرخه در ماه آینده میلادی در سه رنگ سفید، قرمز و خاکستری روانه بازار چین می شود.

سینک هوشمند

شیائومی که لقب بزرگترین تولیدکننده لوازم هوشمند خانگی در دنیا را دارد، این بار محصول بسیار جذابی را تدارک دیده است که می تواند به یکی از خواسته های بزرگ خانم های خانه دار تبدیل شود.

 

این محصول Mensarjor Sink Washing Machine نام دارد و همانطور که از اسم این محصول مشخص است، ما با یک سینک ظرفشویی با قابلیت شستشوی خودکار طرف هستیم.

xiaomi vegetable washer

این سینک هوشمند، درواقع از 2 قسمت تشکیل شده است که یک قسمت آن یک لگن بزرگ ظرفشویی همانند دیگر سینک ها می باشد و قسمت دوم آن نیز یک محفظه جهت شستشوی میوه ها و سبزیجات می باشد که به کمک آب و تکنولوژی اشعه های مافوق صوت، به پاک کردن آلودگی ها از روی میوه ها و مواد غذایی کمک می کند.

 

مخزن مربوط به شستشوی خودکار، ظرفیت 10 لیتری دارد و شستشوی و خشک کردن خودکار توسط دستگاه به طور کامل انجام می شود و دکمه هایی لمسی نیز بر سطح آن قرار گرفته اند که با یک شیشه مشکی محافظت می شوند.

xiaomi vegetable washer 3

این سینک ظرفشویی هوشمند به همراه شیرآلات بسیار شیک و با کیفیت شیائومی عرضه می شوند که البته به صورت جداگانه نیز قابل خریداری می باشند، این محصول نیز ماه آینده میلادی روانه بازار کشور چین می شود.

پست قبلی

اطلاعات تکمیلی درمورد پایین رده ی جدید شیائومی مشخص شد

پست بعدی

احتمال معرفی تلویزیون ردمی، گوشی Redmi Note 8 و رابط کاربری MiUi 11 در هفتم شهریور ماه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه