سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

هر آنچه از گوشی ردمی نوت 9 پرو میدانیم

سری گوشی های ردمی نوت همیشه در بین طرفداران شیائومی محبوب بوده اند و از پرفروشترین مدل های شیائومی در بازار موبایل می باشد، حالا نوبت آن رسیده تا شیائومی مدل جدیدی از این سری دوست داشتنی را معرفی کند.

 

سال گذشته، شیائومی، گوشی ردمی نوت 8 پرو را با پردازنده جدید شرکت مدیاتک یعنی G90T، معرفی کرد که به دلیل سابقه نچندان خوب شرکت مدیاتک، مورد اعتراض خوب کاربران واقع شد، اما در نهایت پس از گذشت چندین ماه، مشخص شده است که این پردازنده، تفاوت های زیادی با مدیاتک های سال های گذشته دارد و از پایداری مناسبی برخوردار است، در ادامه این مطلب میخوانیم که شیائومی چه برنامه هایی برای ردمی نوت 9 پرو چیده است و چه انتظاراتی از این گوشی داریم و شامل چه تغییراتی نسبت به نسل قبل شده است.

پردازنده :

پردازنده یک گوشی، درواقع یکی از مهمترین قطعات آن به شمار می رود، همانطور که بالاتر گفتیم، شیائومی برای گوشی ردمی نوت 8 پرو، پردازنده مدیاتک را در نظر گرفته بود، اما حالا طبق آخرین اخبار شنیده شده، گوشی جدید این شرکت، از پردازنده اسنپدراگون 720G، ساخت شرکت کوالکام استفاده کرد.

این پردازنده می تواند در بنچمارک آنتوتو نسخه 8، امتیاز بسیار مناسب 275 هزار را کسب کند که برای بازی های روز دنیا، بسیار مناسب می باشد

صفحه نمایش:

در بخش صفحه نمایش نمیشود انتظار تغییرات زیادی را نسبت به نسل قبل داشت، چرا که قیمت دستگاه را بالا خواهد برد و شیائومی برنامه ای برای انجام چنین کاری را ندارد، پس برای گوشی ردمی نوت9 پرو همان صفحه نمایش IPS با رزولوشن FullHD انتظار می رود، اما جالب است بدانید که برخی از اخبار ادعا میکنند که صفحه نمایش این گوشی با رفرش ریت 90 هرتز همراه خواهد بود که این گزینه نیز چندان دور از انتظار نیست، چرا که شیائومی پیش از این برای گوشی Redmi K30، صفحه نمایش IPS با رفرش ریت 120 هرتزی ذر نظر گرفته بود.

دوربین:

شیائومی سال گذشته از سنسور 64 مگاپیکسلی ساخت سامسونگ در گوشی ردمی نوت8 پرو استفاده کرد که از عملکرد مناسبی برخوردار بود، در ابتدای سال 2020 نیز، گوشی ردمی کی30 با سنسور 64 مگاپیکسلی ساخت سونی عرضه شد که از لحاظ کیفیتی به مراتب عملکرد بهتری را ارائه می داد.

اما درحال حاضر برخی از شایعات عنوان می کنند که گوشی ردمی نوت9 پرو، با سنسور 108 مگاپیکسلی ساخت سامسونگ معرفی خواهد شد که واقعا گزینه جذابی به نظر می رسد.

اما هنوز تایید رسمی ای درمورد سنسور دوربین گوشی ردمی نوت9 پرو وجود ندارد، اما چیزی که مشخص است، گوشی ردمی نوت 9 پرو، با ماژول دوربین مربعی 4 گانه همراه خواهد بود و توییتر شرکت ردمی نیز، بارها به آن اشاره کرده است.

باتری و سرعت شارژ :

توییتر شرکت ردمی، پیشتر از این ادعا کرده بود که مدل ردمی نوت 9 پرو، در بین کل سری ردمی نوت، بهترین شارژدهی را دارد، همین مورد نشان میدهد که ظرفیت باتری این گوشی، بالای 4500 خواهد بود.

همچنین طبق گواهی ها و مجوز های کسب شده توسط شرکت شیائومی، این گوشی با پشتیبانی از شارژ 30 واتی همراه خواهد بود.

 

فردا صبح ساعت 10 به وقت ایران، گوشی های ردمی نوت9 و ردمی نوت9 پرو، در کشور هند برای اولین بار به صورت آنلاین در شبکه های اجتماعی یوتیوب، فیس بوک و توییتر، معرفی خواهد شد.

 

corporating

پست قبلی

ویدیو: (قسمت اول) نقد و بررسی ویدئویی گوشی شیائومی Mi 10 (با زیرنویس اختصاصی)

پست بعدی

جمع بندی مشخصات و اطلاعات تکمیلی گوشی Redmi Note 9 Pro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه