سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

اطلاعات تکمیلی درمورد پایین رده ی جدید شیائومی مشخص شد

روز گذشته در مطلب “فاش شدن اطلاعات جدید از 4 گوشی میانرده شیائومی” اشاره کردیم که اطلاعات جدیدی از 4 گوشی جدید شیائومی منتشر شده است و همچنین تصویری از یکی از گوشی های شیائومی در وبسایت TENAA دیده شده بود اما اطلاعات منتشر شده تا به الان بسیار مختصر و ناقص بوده اند تا امروز صبح که وبسایت TENAA اطلاعات کاملتری از گوشی بعدی شیائومی در دسترس همگان قرار داد.

 

گوشی جدید شیائومی که بزودی نیز رونمایی می شود، مشخصاتی مربوط به یک پایینرده با یک باتری غول پیکر را دارد، طبق برخی شایعات این گوشی نسل بعدی گوشی Redmi 7 یا همان Redmi 8 می باشد.

Redmi M1908C3IC TENAA

وبسایت TENAA، درواقع مربوط به دریافت مجوز های یک محصول الکترونیکی می باشد و تمام گوشی های تولید شده در چین که مجوز های خود را دریافت می کنند، اطلاعات آنها در پایگاه داده TENAA ثبت می شود به همین دلیل اطلاعات منتشر شده از این وبسایت 100 درصد صحیح می باشند و کاربران می توانند به طور کامل به آن استناد کنند.

 

طبق اطلاعات منتشر شده از این وبسایت، گوشی جدید شیائومی با یک پردازنده 2.0 گیگاهرتزی عرضه می شود که این پردازنده می تواند ساخت مدیاتک یا کوالکام باشد و وضعیت دقیق آن هنوز مشخص نیست.

 

این دستگاه ابعاد 15.6 در 7.5 سانتی متر را دارد و صفحه آن با سایز عجیب 6.217 اینچ همراه شده است، گوشی جدید ردمی 9.6 میلیمتر ضخامت دارد که علت آن باتری بسیار حجیم 5000 میلی آمپری آن می باشد.

 

صفحه نمایش این گوشی همانطور که گفته شد 6.2 اینچ سایز دارد و روزولوشن آن +HD و پنل آن از نوع TFT می باشد که می تواند قیمت تمام شده این گوشی را شدیدا کاهش دهد.

photo 2019 08 17 11 06 02

این گوشی در عقب به دو دوربین 12 و 8 مگاپیکسلی مجهز شده است که به صورت عمودی قرار گرفته اند و در جلو نیز در بریدگی صفحه نمایش دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی این گوشی قابل رویت است.

 

گوشی Redmi 8 نسخه های مختلفی خواهد داشت، این گوشی در سه حافظه 16، 32 و 64 گیگابایتی عرضه می شود که با 3 نسخه رم 2، 3 و 4 همراه خواهند بود.

photo 2019 08 17 16 17 27

از دیگر مشخصات این گوشی می توان به سنسور اثر انگشت، پشتیبانی از کارت حافظه تا 512 گیگ و رنگبندی بسیار جذاب و متنوع اشاره کرد.

 

شیائومی تا به الان اطلاعات رسمی در مورد این گوشی منتشر نکرده است و زمان دقیقی از معرفی آن هنوز در دسترس نیست اما با توجه به دریافت مجوز ها و فاش شدن اطلاعات تا این حد، رونمایی این محصول بسیار نزدیک به نظر می رسد.

 

 

 

پست قبلی

فاش شدن اطلاعات جدید از 4 گوشی میانرده شیائومی

پست بعدی

معرفی 3 محصول جدید از شیائومی، دوچرخه برقی، جارو برقی بیسیم و سینک ظرفشویی هوشمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه