سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

امکان طراحی و نقاشی به نرم افزار Note شیائومی اضافه خواهد شد

شیائومی به طور مداوم و همیشه در حال کار بر روی رابط کاربری اختصاصی خود یعنی MIUI می باشد و تا به الان نیز 11 نسخه از آن به صورت هرساله منتشر شده است، در این چند سال اخیر شیائومی تمرکز خود را بیشتر بر روی عملی کردن خواسته های کاربران گذاشته است به طوری که در MiUi 11، امکانات بسیاری به بخش های Ambient Display  و Cast اضافه شد که رابط کاربری شیائومی را در این زمینه ها منحصر به فرد می کند.

MIUI 1

صبح دیروز، شیائومی به صورت رسمی اعلام کرد که در ساعت پرسش و پاسخی که با کاربران چینی خود به صورت آنلاین داشته است چندی از پیشنهادات آنها مورد تایید قرار گرفته است و مورد بعدی که قرار است به رابط کاربری شیائومی اضافه شود، مربوط به نرم افزار Notes می باشد که علاوه بر یادداشت، امکان نقاشی و طراحی را نیز به کاربر می دهد.

http iimgurcom ZRzqr

 تصویر از نرم افزار Notebook گوشی LG

نرم  افزار Notes شیائومی با طراحی کاربری بسیار جذاب و امکانات مناسب، بسیار برای کاربران شیائومی دوست داشتنی می باشد اما همچنان برخی امکانات نظیر طراحی و امکان استفاده از قلم در نرم افزار نوت شیائومی دیده نمی شود که حالا این شرکت تصمیم به اضافه کردن آن گرفته است.

8d2394da 4cd8 49c7 922e e93bc704d11a

البته هنوز زمان دقیقی از عرضه ی این قابلیت مشخص نیست و شیائومی تنها اعلام کرده است که این مورد تنها از بین نظرات کاربران انتخاب شده است و بزودی کار بر روی آن آغاز می شود.

پست قبلی

معرفی پردازنده های اسنپدراگون 865 و 765G، قلب تپنده ی گوشی های Mi 10 و Redmi K30 شیائومی

پست بعدی

نقد و بررسی گوشی Mi Note 10 (قسمت اول)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه