سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

بررسی و جعبه گشایی دوربین نظارتی 1080p

تصویری که در ذهن اکثریت ما از دوربین های نظارتی وجود دارد، دوربین هایی بزرگ به همراه سیم کشی، هارد، DVR، هزینه بالا و در نهایت دردسر فراوان است؛ چه می شود اگر بتوان تمام احتیاجات لازم برای یک سیستم نظارتی از راه دور را روی یک دوربین با اندازه ای کمتر از یک ماگ قهوه داشته باشید؟!

آیا واقعا برای نظارت بر یک مغازه یا ساختمان کوچک یا حتی خانه خود آن حجم از خرج و هزینه و دردسر لازم است؟! مسلما نه! دوربین نظارتی 1080P شیائومی محصول مورد بحث ماست. محصولی که همانطور که پیشتر گفته شد. از یک ماگ قهوه نیز کوچکتر است!

5dbfc612 958d 4617 ba22 f4a3e69905a5

«جعبه گشایی»

این دوربین در چندین بسته بندی مختلف که صرفا تفاوت ظاهری در شکل جعبه دارند عرضه میشود ؛ محتویات پک این محصول عبارتند از دوربین نظارتی 1080P شیائومی، کابل 1.7 متری، آداپتور USB، سوزن فلزی برای راه اندازی و در نهایت یک دفترچه راهنما به زبان چینی.

220120vqlh54k0sjv5lsljjpgthumb

«طراحی»

دوربین 1080P شیائومی طراحی خاص و جالبی دارد و به شکل یک مکعب سفید با ابعاد 50x50x56 سانتی متر است. این دوربین صرفا در رنگ سفید عرضه شده است. بدنه آن از جنس پلاستیک شفاف و باکیفیت ساخته شده است.

در یک نگاه کلی به این دوربین در قسمت جلوی آن لنز، سنسور مادون قرمز و میکروفون برای مکالمه دو طرفه، در قسمت پشت دوربین یک پورت USB، یک پورت Micro-USB، چراغ وضعیت و بلندگوی دستگاه و در قسمت زیرین دوربین فقط درگاه Micro-SD و سوراخ Setup و Reset دستگاه وجود دارند.

220135xqbtg5gsgi5b5dfijpgthumb 220131o9yo0l6ot3r09quzjpgthumb 220125lbyysnyotb8g8yz1jpgthumb

نصب و تنظیم زاویه دید این دوربین با توجه به پایه بازویی آن، بسیار آسان است. برای نصب این دوربین روی سطوح فلزی به هیچ وسیله اضافه ای نیاز نخواهید داشت چرا  که کف دوربین آهنربای قوی ای دارد که با توجه به وزن بسیار اندک 100 گرمی آن، بدون هیچ مشکلی ثابت در جای خود می ایستد؛ همچنین برای نصب روی سطوح غیر فلزی نیز پیشنهاد ما استفاده از چسب دو طرفه است!

Untitled

«فنی»

این نسخه از دوربین نظارتی شیائومی می تواند با رزولوشن 1080P و زاویه دید 110 درجه به ضبط ویدیو بپردازد. سنسور مادون قرمز آن نیز بصورت خودکار عمل می کند و در مواقعی که نور کافی وجود نداشته باشد چراغ های مادون قرمز را روشن نموده و تا برد 9 متری را بصورت سیاه و سفید، اما کاملا روشن فیلمبرداری میکند

لازم به ذکر است این دوربین از زوم دیجیتال 8 برابری با افت کیفیتی بسیار ناچیز نیز برخوردار است تا بتوانید در مواقع لازم، نگاهی نزدیکتر به اجسام و افراد داشته باشید.

همچنین این دوربین دارای میکروفونی حساس و بلندگویی قدرتمند برای مکالمه دو طرفه است. بنابراین شما از هر جای دنیا می توانید با خانواده، همکار و حیوان خانگیخود مکالمه داشته باشید.

برای آرشیو و ذخیره کردن ویدیو های دوربین نیز میتوانید از درگاه کارت حافظه تعبیه شده در قسمت زیرین آن استفاده کنید.

«کارایی»

مدیریت دوربین در تلفن همراه آسانتر از چیزی است که فکرش را میکنید , در برنامه Mi Home همه چیز در اختیار شماست؛ از داخل برنامه و با دسترسی به اینترنت میتوانید بصورت زنده و Real Time تصویر دوربین را ببینید، با نگه داشتن یک کلید، مکالمه دو طرفه داشته باشید، به ضبط ویدیو های Time-Lapse بپردازید و هشدارهای دوربین را مدیریت کنید، تنظیمات دوربین را تغییر دهید و…

xiaomi small square smart ip camera review 008

xiaomi small square smart ip camera review 009

دوربین نظارتی 1080P شیائومی باید از طریق USB به یک منبع انرژی مانند کامپیوتر , تلوزیون , آداپتور و… متصل باشد؛ در صورت نیاز به استفاده از دوربین در مکانی که منبع مستقیم انرژی نمی باشد نیز میتوانید با اتصال آن به یک پاوربانک 10000mAh از حدود 12 ساعت ضبط ویدیو متوالی بهره مند شوید.

پاوربانک 5 هزار میلی آمپر ساعتی شیائومی

پاوربانک 10 هزار میلی آمپر ساعتی شیائومی

پاوربانک 20 هزار میلی آمپر ساعتی شیائومی

«جمع بندی»

قیمت پایین، در کنار رزولوشن فوق العاده، دید در شب قوی و مکالمه دو طرفه از مهمترین ویژگی های دوربین نظارتی تحت شبکه 1080P شیائومی هستند؛ این دوربین یکی از بهترین گزینه ها برای افرادیست که می خواهند بدون دردسر و هزینه های اضافه یک سیستم نظارت از راه دور کامل در خانه یا محل کار خود پیاده سازی کنند.

خرید دوربین نظارتی 1080p شیائومی

پست قبلی

بررسی و جعبه گشایی دستبند سلامت MiBand 2

پست بعدی

ویدیو: تست‌های اعتمادپذیری بر روی لپ‌تاپ‌های MiBook Air شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه