سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

بررسی و جعبه گشایی موس وایرلس

همانطور که میدانید شیائومی کسب و کار خود را به تلفن همراه و لوازم جانبی آن محدود نکرده و به نوعی در هر زمینه ای تولیداتی دارد، از محصولات سلامتی و لوازم آشپزخانه گرفته تا تشک و بالشت و اسپرسو ساز. محصولی که اینبار می خواهیم آنرا بررسی کنیم، موس وایرلس شیائومی است، موسی دو کاناله که از استایلی هماهنگ با اولترا بوک های فلزی بازار و به طور ویژه می نوت بوک بهره میبرد؛ در ادامه با بررسی کامل  و تخصصی این محصول همراه ما باشید.

«جعبه گشایی»

مانند طراحی کاملا جمع و جور خود موس، جعبه آن نیز به همان شکل کوچک و جمع و جور است، متعلقات جعبه عبارتند از موس وایرلس شیائومی و یک دفترچه راهنمای چینی که علائم و عکس های آن میتواند برای کاربران تازه کار، کاربردی باشد.

155233mwkiu8ccueuu6equjpgthumb

155236p6dly723t6ytvbdajpgthumb

155237rygzvpl3wc266hyujpgthumb

«قابلیت ها»

موس وایرلس شیائومی در دو رنگ طلایی و نقره ای مشابه می نوت بوک عرضه شده است، جنس قسمت روی آن نیز مانند می نوت بوک آلومینیوم مات است، اما دکمه های روی آن , و بقیه بدنه آن از جنس پلاستیک ABS هستند.

در قسمت زیرین موس سنسور لیزری، دکمه تغییر وضعیت، پاور و یک درب چرخشی به چشم میخورد؛ با باز کردن درب چرخشی زیر موس , با دو عدد باتری نیم قلمی شیائومی Zi5 و یک دانگل وایرلس 2.4GHz USB مواجه خواهید شد.

155246ujbdjbqzoxdbve70jpgthumb

طراحی موس نسبتا Flat و تخت است به همین دلیل به سادگی در کوله پشتی و کیف جا میگیرد.

155243tlka9exino9t2naejpgthumb

«کارایی»

یکی از بزرگترین مزیت های موس وایرلس شیائومی دو کاناله بودن آن است. این موس هم میتواند از طریق دانگل USB به صورت وایرلس 2.4GHz و هم از طریق ارتباط مستقیم بلوتوث و بدون هیچ دانگلی به سیستم مورد نظر شما متصل شود؛ همچنین با فشردن دکمه زیر موس میتوانید وضعیت اتصال آن را بین بلوتوث و دانگل سوییچ کنید.

155253ypra0nryhrzzy9l0jpgthumb

اتصال و کارکرد این موس فوق العاده سریع و آسان است , چه از طریق بلوتوث و چه از طریق دانگل بدون نیاز به نصب هیچ نرم افزار و درایور خاصی بلافاصله موس قابل استفاده است. به علاوه برای جلوگیری از عدم هدر رفت شارژ باتری ها، در مواقعی که موس چند دقیقه ثابت بماند به حالت Standby میرود که با تکان دادن موس در کمتر از 1 ثانیه از این حالت در خواهد آمد.

 موس وایرلس شیائومی از یک سنسور فوتوالکتریک فوق العاده دقیق بهره مند است و به لطف آن دقت این موس بیش از 1200dpi است، به علاوه این نوع سنسور باعث می شود که موس شیائومی روی اکثر سطوح به خوبی کار کند.

155259wlljl2gdclh9i9s9jpgthumb

شاید بگویید چرا شیائومی در طراحی این موس کمی قوس بیشتری در نظر نگرفته است تا کاربر در استفاده طولانی مدت راحت تر باشد , در جواب این سوال باید گفت این موس برای گیمینگ یا کارهای طولانی مدت ساخته نشده است و یک موس پورتابل محسوب می شود؛ در موس های پورتابل طراحی ظاهری و قابل حمل بودن در اولویت بالاتری نسبت به ارگونومیک بودن آن برای استفاده طولانی مدت قرار دارند؛ بنابر این کاربری اصلی این موس برای کسانی است که می خواهند همیشه همراه نوت بوک خود یک موس جمع و جور و خوش استایل با دقت بالا به همراه داشته باشند.

«مشخصات فنی»

  • ابعاد : 23.6x 57.2x 110.2 میلیمتر
  • وزن : 77.5 گرم
  • جنس بدنه : آلومینیوم مات، پلاستیک ABS
  • نوع ارتباط : بلوتوث نسخه 4.0 / دانگل وایرلس 2.4GHz
  • دقت لیزر سنسور : 1200dpi

«جمع بندی»

موس وایرلس شیائومی یک موس فوق العاده کامل و بی نقص برای دارندگان می نوت بوک و مک بوک است؛ به علاوه با هر نوع نوت بوک یا دسکتاپ دیگری با هیچ مشکلی کار می کند؛ دلیل اصلی ما بخاطر پیشنهاد این موس برای نوت بوک ها و اولترا بوک ها , طراحی فوق العاده و قابل حمل آن است، موس وایرلس شیائومی را می توان به راحتی در کیف لپ تاپ یا کوله پشتی جای داد و این مزیتی بزرگ برای افرادیست که می خواهند همیشه یک موس با جلوه ای هماهنگ با اولترابوک خود به همراه داشته باشند.

خرید موس وایرلس شیائومی

پست قبلی

ویدیو: تست‌های اعتمادپذیری بر روی لپ‌تاپ‌های MiBook Air شیائومی

پست بعدی

گوشی Mi 6 شیائومی معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه