سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

جعبه گشایی گوشی Mi Max 2 شیائومی

چند وقت قبل شیائوی گوشی جدید خود با نام Mi Max 2 را معرفی کرد. از ویژگی خاص این گوشی، باتری بزرگ آن بوده که برای شکست رقیبانش آمده است. در اینجا ما به جعبه گشایی این گوشی شیائومی پرداخته‌ایم تا شما راحت‌تر بتوانید در مورد خرید آن تصمیم بگیرید.

2

3

4

شیائومی Mi Max 2 دارای بدنه فلزی با گوشه‌های گرد است. یک طراحی زیبا برای گوشی‌ای بزرگ که می‌تواند نظر مخاطبان را جلب کند. اسکنر اثر انگشت نیز در این گوشی در قسمت عقب نصب شده است. اندازه صفحه نمایش در این گوشی 6.44 اینچ بوده و رزولوشن آن نیز 1080 × 1920  پیکسل است. این صفحه نمایش دارای حاشیه کمی بوده و مطمعناً شما از کیفیت آن رضایت کامل خواهید داشت. نگران نباشید چرا که هنوز هم می‌توانید با یک دست از این گوشی استفاده کنید. ابعاد این گوشی 7.6×88.7×174.1 میلیمتر بوده و وزن آن نیز 211 گرم است.

5

6

7

 این گوشی از پردازنده اسنپ دراگون 625 هشت هسته‌ای با 4 گیگابایت رم استفاده می‌کند. همچنین این گوشی دارای 64 یا 128گیگاباتی حافظه داخلی است. که البته در صورت نیاز می‌توان از طریق درگاه حافظه MicroSD آن را ارتقاء داد. سیستم عامل این گوشی اندروید نوقا نسخه ٧.١.١ و رابط کاربری آن، نسخه هشتم رابط کاربری اختصاصی شیائومی (MIUI) است.

9

14

18

19

20

این گوشی در قسمت جلو از یک دوربین 5 مگاپیکسلی استفاده میکند تا شما مشکلی برای گرفتن عکس‌های سلفی نداشته باشید و در قسمت پشت نیز از یک دوربین 12 مگاپیکسلی استفاده کرده است که در مورد کیفیت ان باید گفت همه چیز خوب است و شما مشکل خاصی را در این قسمت احساس نخواهید کرد. دوربین فیلمبرداری نیز در این گوشی دارای کیفیت قابل قبولی است. این دوربین قادر است که فیلم های شما را به صورت اولترا اچ دی و با سرعت 30 فریم در ثانیه ضیط کند.

8

11

12

13

17

16

10

این گوشی از یک باتری قدرتمند و بزرگ 5300 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که از تکنولوژی شارژ موازی نیز پشتیبانی می‌کند. باتری قدرتمند در این گوشی یک ویژگی مثبت بزرگ به شمار می‌رود. همچنین این باتری دارای نسل سوم فناوری شارژ سریع کوالگوم یعنی Quick Charge 3.0 بوده که این گوشی را قادر کرده است که بعد از یک ساعت شارژ ظرفیت باتری را به حدود 70 درصد برساند. این گوشی از اسپیکر‌های دوگانه استریو و درگاه USB-C استفاده می‌کند.

21

22

شیائومی Mi Max 2 یک گوشی میان رده است که دارای کارایی قابل توجه با یک باتری با ظرفیت بسیار زیاد است. اما بر خلاف بسیاری از محصولات هم رده دارای قیمت بسیار مناسبی است که انتخاب آن را برای خریداران بسیار راحت می‌کند. شیائومی این گوشی را به منظور هدف قرار دادن بازارهای آسیایی عرضه کرده است اما طبق انتظارات این گوشی طرفداران زیادی در اروپا و سایر نقاط نیز خواهد داشت.

23

24

خرید گوشی Mi Max و Mi Max 2

پست قبلی

قابلیت جدیدی که در آپدیت بعدی MIUI 8 شاهد آن خواهیم بود

پست بعدی

لباس ورزشی Mijia شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه