سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

قابلیت جدیدی که در آپدیت بعدی MIUI 8 شاهد آن خواهیم بود

شیائومی اعلام کرده است که قصد انتشار نسخه جدیدی از MIUI 8 را دارد که با استفاده از یک تابع می‌تواند قابلیت تقسیم صفحه نمایش را فراهم آورد. ویدئویی از صفحه نمایشی که در ان از تابع تقسیم صفحه نمایش استفاده شده است توسط شیائومی منتشر شده و نشان می‌دهد که می‌توان از این قابلیت بر روی Mi Max 2  استفاده کرد.

این یک تحول جدید است و شیائومی اعلام کرده که کاربران قبل از نسخه نهایی بروزرسانی شده می‌توانند از این تابع استفاده کنند . اضافه شدن قابلیت تقسیم صفحه نمایش از هفته آینده در دسترس خواهد بود البته در نسخه Beta و این بدان معنی است که انها در حال حرکت به سوی یک rom پایدار هستند. شما با ثبت نام در انجمن MIUI می‌توانید بخشی از این قابلیت را تست کنید. انتظار نمی‌رود که این نسخه Beta بسته برای مدت طولانی مورد استفاده قرار بگیرد و Beta باز توسط یک rom پایدار منتشر خواهد شد.

2

همانطور که از نامش پیدا است تابع تقسیم صفحه نمایش به کاربران این اجازه را می‌دهد که دو پنجره را به طور همزمان و در کنار هم بر روی صفحه نمایش باز کند. این بدان معنی است که شما به طور هم‌زمان می‌توانید به دو برنامه بر روی صفحه نمایش خود دسترسی داشته باشید. در آینده به احتمال زیاد این قابلیت برای کاربران شیائومی در خارج از چین نیز فراهم خواهد بود و در دسترس انها قرار می‌گیرد اما شروع انتشار این قابلیت در چین خواهد بود.

 

پست قبلی

معرفی خودنویس فلزی شیائومی

پست بعدی

جعبه گشایی گوشی Mi Max 2 شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه