سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

درپوش توالت فرنگی هوشمند شیائومی

غول بزرگ فناوری چین یعنی شیائومی، همواره به هوشمند سازی وسایل عادی در اطراف ما توجه خاصی داشته، این شرکت وسایل معمولی در بازار را دوباره طراحی و با امکانات بسیار بیشتر، جالب تر،  معمولا به همراه یک اپلیکیشن اختصاصی و با قیمت مناسب به بازار عرضه می کند؛که همین باعث معروف شدن و فروش بالای محصولات این شرکت شده است.

اما یکی از محصولات بسیار جالب و عجیبی که شیائومی از روی آن نمونه هوشمند ساخته، درپوش توالت فرنگی می باشد؛ این در پوش توالت هوشمند که نزدیک به 1 سال و دو ماه پیش رونمایی شده، Zhimi Smart Toilet Seat نام دارد. این درپوش توانایی شستشو به کمک آب را دارد و همچنین با به کار رفتن یک هیتر سرامیکی در داخل دستگاه، توانایی گرم و ذخیره کردن آب را دارد.

Xiaomi Zhimi smart toilet seat bidet 12

شیائومی ادعا می کند که جهت راحتی کاربر این دستگاه قادر به شستشو و ماساژ به کمک فشار زیاد و آب گرم می باشد که به حرکت بهتر خون در رگ ها کمک می کند.

این دستگاه به کمک دهانه خود تمیز شونده، فیلتر تصفیه آب و ضد عفونی کننده به کمک اشعه UV، سلامت و پاکیزگی را برای دستگاه و کاربر تامین می کند، شیائومی جهت افزایش امنیت در هنگام استفاده از دستگاه، از یک محافظ الکتریکی نیز استفاده کرده است، به گونه ای که در صورت اتصالی، اتصال دستگاه به طور خودکار با برق قطع می شود و همچنین در این درپوش از لامپ های LED جهت روشنایی در زمان تاریکی در روشن کردن محیط به کاربر کمک می کند.

درون این دستگاه از سنسور های مختلفی استفاده شده است، به طوری که با تشخیص نحوه نشستن، دمای دستگاه را جهت راحتی کاربر تنظیم می کند؛ دما و شدت آب، هم از طریق پنل کنار دستگاه و هم از طریق اپلیکیشن اختصاصی در تلفن هوشمند، توسط کاربر به طور دستی قابل تنظیم می باشد، همچنین این درپوش توالت قابلیت نصب بر روی اکثر توالت ها را دارد و می تواند یک توالت معمولی را نیز به هوشمند تبدیل کند.

IMG 20181013 185105

Xiaomi Zhimi smart toilet seat bidet 10

 تصویر آب پاش درپوش توالیت شیائومی

Xiaomi Zhimi smart toilet seat bidet 5

تصویری از فیلتر تصفیه آب

Xiaomi Zhimi smart toilet seat bidet 13

نمای بالایی درپوش

Xiaomi Zhimi smart toilet seat bidet 3

دکمه خاموش و روشن کردن درپوش

Xiaomi Zhimi smart toilet seat bidet 8

ضد عفونی کننده توسط اشعه فرابنفش

Xiaomi Zhimi smart toilet seat bidet 1

نحوه کار لامپ های LED

Xiaomi Zhimi smart toilet seat bidet 12

نمای داخلی از درپوش

پست قبلی

رونمایی شیائومی از سه محصول جدید: میز،بیسیم و کف ساز هوشمند

پست بعدی

گوشی جدید شیائومی با نام Mi 6S در گیک بنچ رویت شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه