سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

رونمایی دو گوشی Mi 9 5G و Mi Mix 4 به صورت همزمان در آینده ی نزدیک

صبح امروز در وبسایت شیائومی، تصویری منتشر شد که خبر از معرفی همزمان دو گوشی پرچمدار جدید میداد.

 

طبق این تصویر و آخرین اطلاعات، پرچمدار های بعدی شیائومی Mi Mix 4 و Mi 9 Pro نام خواهند داشت که گوشی Mi 9 Pro درواقع نسخه 5G گوشی Mi 9 خواهد بود که البته تغییرات دیگری را نیز نسبت به نسل قبلی خود خواهد داشت.

xiaomi product page

تصاویر و اطلاعات گوشی Mi 9 Pro 5G اخیرا در وبسایت TENAA قرار گرفته بود، این گوشی همانند نسل قبلی خود از یک صفحه نمایش امولد به همراه ناچ قطره ای استفاده می کند.

Mi 9 Pro 5G

این گوشی از لحاظ طراحی و امکانات مشابه گوشی Mi 9 خواهد بود و از تنها تفاوت های آن می توان به شارژ سیمی سریعتر، شارژ بیسیم 30 واتی و باتری 4000 میلی آمپری اشاره کرد، البته لازم به ذکر است که به دنبال افزایش ظرفیت باتری، ضخامت گوشی Mi 9 Pro نیز نسبت به Mi 9 بیشتر شده است.

این گوشی همانند آخرین پرچمدار شیائومی، یعنی BlackShark 2 Pro، نسخه ای به همراه 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و به این ترتیب این گوشی به عنوان دومین گوشی شیائومی با پشتیبانی از شبکه 5G تبدیل خواهد شد.

crop

از طرفی دیگر، طبق آخرین اخبار، گوشی Mi Mix 4 با صفحه نمایش آبشاری همانند Vivo Nex 3 معرفی خواهد شد اما هنوز صحت این خبر به طور کامل مشخص نشده.

از دیگر امکانات خاص گوشی Mi Mix 4 می توان به صفحه نمایش با رفرش ریت 90 هرتز، شارژ بیسیم 30 واتی، دوربین 4 گانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی سامسونگ و رابط کاربری MIUI 11 اشاره کرد، همچنین در ادامه تصویر محافظ صفحه نمایش گوشی Mi Mix 4 را می توانید مشاهده کنید.

xiaomi mi mix 4 screen protector hand on 856

طبق آخرین اخبار و اطلاعات، گوشی های Mi 9 Pro 5G و Mi Mix 4 در کنار رابط کاربری MIUI 11، در روز دوم مهر ماه معرفی خواهند شد و این زمان خوبیست تا شیائومی به شرکت های رقیب خود نشان دهد که با قیمت بسیار کمتر می توان مشخصات و امکانات بسیار بالاتری دریافت کرد.

زمان رسمی دقیقی برای معرفی این دو گوشی تا به الان اعلام نشده است اما با توجه به اخبار منتشر شده می توان نهایتا تا 1 ماه آینده معرفی Mi Mix 4 و Mi 9 Pro 5G را توسط شیائومی انتظار داشت و شیائومی قطعا در این مراسم حرف هایی برای گفتن خواهد داشت چرا که این شرکت قرار است تا گرانقیمت ترین پرچمدار های خود را معرفی کند.

پست قبلی

پرینتر جیبی شیائومی با پشتیبانی از تکنولوژی AR معرفی شد

پست بعدی

مقایسه تخصصی هندزفری های بلوتوث Mi AirDots و Redmi AirDots

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه