سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

فاش شدن اطلاعات جدید از 4 گوشی میانرده شیائومی

درحال نزدیک شدن به پایان سال 2019 میلادی می باشیم و بسیاری از شرکت ها تا به الان گوشی های مختلف خود را از پایینرده گرفته تا پرچمدار را معرفی کرده اند، اما در طول یک سال میلادی، در اواخر سال نیز فعالیت شرکت ها به طرز چشمگیری افزایش پیدا می کند و دوباره درصدد تولید نسخه های جدیدتر از گوشی های خود بر می آیند و هر یک تلاش می کنند تا سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند که شرکت شیائومی نیز از این امر مستثنی نیست.

صبح امروز اخبار بسیار زیادی از چندین گوشی شیائومی به دست رسید که همگی مجوز های قبل از رونمایی خود را دریافت کردند و برخی از اطلاعات آنها در وبسایت های دولتی چینی رویت شد، همچنین آقای Lu Weibing تیزر کوتاهی از مراحل تولید گوشی جدید ردمی با سنسور 64 مگاپیکسلی سامسونگ منتشر کرد که آن نیز اطلاعات جدیدی از گوشی جدید شیائومی فاش می کرد.

تیزری که آقای Lu Weibing (مدیر شرکت ردمی) منتشر کرده است، با نمایش 3 سنسور مختلف آغاز می شود که هر یک به صورت جداگانه دیده می شوند، در ادامه نیز کارگران چینی در ویدیو نمایش داده شده اند که در حال جایگذاری سنسور ها می باشند، اما اگر در تصویر نمای نزدیک بیشتر دقت کنید، شیائومی در حال کار بر روی یک گوشی 3 یا 4 دوربینه با سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش می باشد.

در نمای نزدیک همانطور که می بینید 3 عدد سنسور به صورت عمودی قرار گرفته اند و در سمت راست سنسور وسطی، یک قطعه دیگر نیز دیده می شود که می تواند مربوط به فلاش دوربین باشد، در انتهای ویدیو، پوستری نمایش داده می شود که استفاده از دوربین 64 مگاپیکسلی را در این گوشی تایید می کند.

photo 2019 08 16 19 34 37

نکته جالب دیگری که در این گوشی وجود دارد، فقدان سنسور اثر انگشت در پشت می باشد که احتمالا به زیر صفحه نمایش منتقل شده و لازمه ی آن استفاده از صفحه نمایش امولد می باشد، با توجه به مشاهده چنین مشخصاتی، احتمالا این گوشی یک بالارده در رنج قیمتی گوشی CC9 باشد ، همچنین شیائومی پیش تر اعلام کرده بود که قرار است تا یک گوشی جدید از شرکت ردمی با پردازنده نسبتا قدرتمند Mediatek G90T استفاده کند و به همین دلیل احتمال می رود تا گوشی مذکور درواقع همان گوشی با سنسور 64 مگاپیکسلی باشد.

صبح امروز دو گوشی جدید از شیائومی مجوز های خود را دریافت کردند که اطلاعات آنها در پایگاه داده یکی از وبسایت های چینی رویت شد، طبق اطلاعات فاش شده، این دو گوشی از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کنند و قرار است تا یکی از آنها با سنسور 48 مگاپیکسلی سونی و دیگری با سنسور 64 مگاپیکسلی سامسونگ عرضه شود.

یکی از این دو گوشی به احتمال زیاد از سری پرطرفدار Redmi Note با نام Redmi Note 8 می باشد که به تازگی رندر های جدیدی از آن نیز منتشر شده است.

photo 2019 08 16 19 32 03

در برخی از رندر های غیر رسمی که از گوشی Redmi Note 8 دیده می شود، دوربین 4 گانه و سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش قابل مشاهده است که البته چنین مواردی برای یک گوشی میانرده ارزان قیمت دور از انتظار به نظر می رسد.

Redmi Note 8 alleged render

در همین حال، شیائومی مجوز های 2 گوشی دیگر را نیز دریافت کرد و اطلاعات آن ها را به صورت رسمی ثبت کرد، اما این بار این دو گوشی تنها از شارژ 10 واتی پیشتیبانی می کنند و این نشان می دهد که اطلاعات فوق مربوط به 2 گوشی پایینرده و ارزان قیمت می باشد، در ادامه ی این خبر، تصویری از یک گوشی جدید شیائومی در وبسایت TENAA نمایش داده شد که طراحی متفاوتی نسبت به دیگر گوشی های شیائومی دارد.

photo 2019 08 16 19 31 58

این گوشی با دو دوربین در عقب و در وسط قاب پشتی عرضه می شود، در زیر دوربین ها سنسور اثر انگشت دیده می شود و در قسمت جلویی عبارت Redmi در حاشیه پایینی این گوشی نوشته شده است، این تصاویر احتمالا مربوط به گوشی Redmi 8 می باشد.

photo 2019 08 16 19 31 50 photo 2019 08 16 19 32 06

اخبار مربوط به دریافت مجوز گوشی ها، همگی نشان می دهد که شیائومی بزودی همه ی این مدل ها را معرفی و روانه بازار می کند که می تواند در فروش بیشتر گوشی های شیائومی تاثیر گذار باشد چرا که اغلب فروش گوشی های شیائومی مربوط به میانرده ها و پایینرده های این شرکت می باشد.

 

 

پست قبلی

ماساژور گردنی شیائومی معرفی شد

پست بعدی

اطلاعات تکمیلی درمورد پایین رده ی جدید شیائومی مشخص شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه