سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

مانیتور گیمینگ خمیده 34 اینچی شیائومی با پنل 144 هرتزی بزودی معرفی خواهد شد

با توجه به گزارشات به دست رسیده از آخرین فعالیت های شرکت شیائومی در زمینه کامپیوتر، خبر هایی منتشر شده که نشان می دهد شیائومی در صدد تولید یک مانیتور جدید می باشد.

سیاست قیمت گذاری شرکت شیائومی و تنوع زیاد محصولات در تمام بخش ها باعث شده تا کاربران گ وسایلی را که نیاز دارند برای تولید به شیائومی پیشنهاد دهند و یکی از آن موارد مانیتور های گیمینگ این شرکت می باشد.

پس از مدت ها شیائومی تصمیم گرفته تا یک مانیتور مخصوص گیم برای افراد علاقه مند به بازی های روز دنیا عرضه کند، البته لازم به ذکر است که این مانیتور ماه نوامبر میلادی یا آبان قرار است معرفی شود و هنوز چندین ماه به رونمایی آن باقی مانده است.

xiaomi logo 1080x608

همچنین همچنین طبق اعلام برخی منابع، صفحه نمایش این مانیتور خمیده نیز خواهد بود که ارزش خرید آن را بیش از پیش بالا می برد.

این مانیتور گیمینگ به یک پنل 34 اینچی +QHD به همراه حاشیه های باریک مجهز شده است که البته در این مانیتور Refresh Rate بسیار عالی 144 هرتز نیز به چشم میخورد و این مشخصات می تواند برای گیمر های حرفه ای بسیار جالب باشد علاوه بر این، مانیتور هایی با چنین مشخصاتی عموما بسیار گرانقیمت خواهند بود اما سابقه درخشان شیائومی در بحث قیمت گذاری این اطمینان را به کاربران می دهد که این محصول نیز نسبت به رقبای خود بسیار ارزانتر خواهد بود.

medium01

شیائومی به تازگی لپتاپ های گیمینگ خود را نیز با پنل های 144 هرتزی IPS معرفی کرده است که در مطالب بعدی به بررسی مختصر آنها خواهیم پرداخت همچنین شیائومی قبلتر از وسایل گیمینگ مختلف مثل هدفون، هندزفری، کیبورد و موس های گیمینگ خود نیز رونمایی کرده است و مانیتور نیز به زودی به این کلکسیون شیائومی اضافه خواهد شد.

s 714a08b3f5104d168e02c66550b892b4 1

پست قبلی

شیائومی از آبمیوه گیری قابل حمل خود پرده برداشت

پست بعدی

سری جدید لپتاپ های گیمینگ 2019 شیائومی معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه