سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

معرفی نرم افزار های اختصاصی شیائومی

شیائومی از بزرگترین شرکت های تولید کننده تلفن هوشمند در کشور چین می باشد، و جالب است بدانید که رابط کاربری شیائومی یا همان MIUI (می یو آی)، چیزی حدود 2 سال زودتر از اولین گوشی شیائومی ساخته شد و برای دیگر گوشی ها از برند های مختلف آماده سازی شد.

از ویژگی های برتر رابط کاربری شیائومی داشتن قابلیت های مختلف به صورت پیش فرض بر روی آن می باشد و برخی از نرم افزار های مخصوص رابط شیائومی امکاناتی اضافه تر نسبت به رابط کاربری دیگر گوشی ها دارند، در این مطلب قصد داریم تا برنامه های پیش فرض رابط کاربری شیائومی را که در پلی استور برای استفاده عموم قرار داده شده مورد بررسی قرار دهیم.

با توجه به اینکه این برنامه ها در فروشگاه پلی استور گوگل در دسترس عموم قرار گرفته اند کاربرانی که از گوشی های غیر شیائومی استفاده می کنند نیز می توانند این برنامه ها را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنند و از امکانات آن استفاده کنند.

  • نرم افزار Mi Drop

همگی کاربران تلفن های هوشمند امروزه با نرم افزار های ارسال فایل بر بستر اتصال وایفای همانند Zapya و یا ShareIt آشنایی دارند، اما تبلیغات و یا محیط کاربری نامنظم ممکن است باعث آزار و نارضایتی کاربر شود و یا حتی دیده شده است که این نرم افزار ها با گوشی های جدید و یا نسخه های جدید اندروید نا سازگار بوده است و هنگام ارسال فایل مشکلاتی را برای کاربر ایجاد می کند.

شیائومی برای حل این چنین مشکلات نرم افزار Mi Drop را برای کاربران اندرویدی ارائه داده که محیط کاربری ساده و بدون تبلیغات جهت ارسال فایل را برای کاربران فراهم می کند.


Share Music File Transfer Mi Drop 2 130x130

دانلود نرم افزار Mi Drop به صورت مستقیم

دانلود نرم افزار Mi Drop از پلی استور

دانلود نرم افزار Mi Drop از مایکت


 

  • نرم افزار Mi Calculator

شاید از خودتان بپرسید نرم افزار ماشین حساب اضافه چه کاربردی می تواند داشته باشد و شاید به خود بگویید که نرم افزار ماشین حساب را همه گوشی های هوشمند به صورت پیش فرض دارند و چرا شیائومی باید آن را برای عموم مردم عرضه کند.

اما بهتر است بدانید نرم افزار ماشین حساب شیائومی علاوه بر انجام اعمال جبری ریاضی، قادر است تا انواع تبدیل واحد ها را مانند طول، مساحت، دما، سرعت و حتی تبدیل واحد های پولی را نیز  برای شما انجام دهد.


commiuicalculator 150x150

دانلود نرم افزار Mi Calculator به صورت مستقیم

دانلود نرم افزار Mi Calculator از پلی استور

دانلود نرم افزار Mi Calculator از مایکت


  • نرم افزار Mi Remote

امروزه تعداد کثیری از گوشی های هوشمند از فرستنده اینفرارد به عنوان ریموت کنترل استفاده می کنند، اما تعداد برند های پشتیبانی شده توسط نرم افزار های پیش فرض موبایل معمولا محدود می باشد و یا حتی ممکن است از یک برند پشتیبانی کند اما همچنان با فشردن دکمه ها عملی انجام نشود، در این صورت بهتر است تا نرم افزار ریموت کنترل خود را عوض کنید و نرم افزاری جایگزین برای آن انتخاب کنید.

یکی از بهترین نرم افزار ها برای این کار نرم افزار اختصاصی شیائومی با نام Mi Remote می باشد که از اکثر برند های چینی موجود در بازار پشتیبانی می کند و به کمک آن می توانید ریموت کنترل انواع تلویزیون ها، رسیور ها، دستگاه های سرمایشی و گرماشی را در تلفن هوشمند خود داشته باشد.


comduokanphoneremotecontroller 150x150

دانلود نرم افزار Mi Remote به صورت مستقیم

دانلود نرم افزار Mi Remote از پلی استور

دانلود نرم افزار Mi Remote از مایکت


  • نرم افزار Mi Video Call

برنامه های تماس تصویری زیادی در طی سال ها وارد اینترنت شده اند ولی برخی از آن ها به دلیل اینکه کاربران زیادی در حال استفاده از آنها هستند ممکن است باعث تاخیر در رسیدن صدا به دو طرف مکالمه، قطع شدن مداوم و یا بی کیفیتی تصویر شود، شیائومی برای این امر نیز برنامه ای اختصاصی تدارک دیده که کاربران استفاده کننده از آن هنوز به مقدار قابل توجهی نرسیده اند، به همین دلیل سرور های آن تا حد ممکن سبک و پر سرعت می باشد، همچنین این نرم افزار قادر است تا افکت های مختلف به تصویر شما در هنگام تماس اضافه کند و حتی می تواند بر روی صورت شما به صورت زنده رتوش انجام دهد تا لکه های صورت را تا حد ممکن از بین ببرد.


commivtalk 150x150

دانلود نرم افزار Mi Video Call به صورت مستقیم

دانلود نرم افزار Mi Video Call از پلی استور

دانلود نرم افزار Mi Video Call از مایکت


photo 2018 11 09 22 51 30

  • نرم افزار Mi File Manager

نرم افزار مدیریت فایل شیائومی تفاوت چندانی با نرم افزار مدیریت فایل گوشی های دیگر ندارد، اما از قابلیت ها آن می توان به نمایش اخرین فایل های ذخیره شده، دسته بندی فایل ها، حذف فایل های بیهوده، قابلیت جستجوی سریع، فشرده سازی یا خارج کردن از حالت فشرده با پشتیبانی از فرمت ZIP و RAR و همچنین محیط کاربر پسند و پر سرعت اشاره کرد.


commiandroidglobalFileexplorer 150x150

دانلود نرم افزار Mi File Manager به صورت مستقیم

دانلود نرم افزار Mi File Manager از پلی استور

دانلود نرم افزار Mi File Manager از مایکت


photo 2018 11 09 22 51 27

  • نرم افزار Mi Fit

این نرم افزار درواقع ساخت شرکت Huami می باشد که از زیر مجموعه های شرکت شیائومی است.

درصورتی که دستبند، ساعت و یا یکی از وسایل ورزشی هوشمند شیائومی را خریداری کرده باشید احتمالا با این نرم افزار از قبل آشنایی دارید، نگران نباشید این نرم افزار بدون نیاز به گجت هوشمند نیز کار میکند، با این نرم افزار شما می توانید فعالیت های ورزشی خود را به کمک GPS گوشی هوشمند خود و بدون نیاز به گجت هوشمند ثبت کنید و به صورت اینفوگرافیک آن ها در تلفن هوشمند و فضای ابری خود نگهداری کنید.


comxiaomihmhealth 150x150

دانلود نرم افزار Mi Fit به صورت مستقیم

دانلود نرم افزار Mi Fit از پلی استور

دانلود نرم افزار Mi Fit از مایکت


photo 2018 11 09 22 50 36

 

پست قبلی

رونمایی شیائومی از 5 محصول جدید: هندزفری بلوتوث، مرطوب کننده هوا، کوله پشتی، رادیاتور هوشمند و کیت تست DNA

پست بعدی

با رابط کاربری شیائومی و قابلیت های مختلف آن آشنا شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه