سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

رونمایی شیائومی از 5 محصول جدید: هندزفری بلوتوث، مرطوب کننده هوا، کوله پشتی، رادیاتور هوشمند و کیت تست DNA

شیائومی دو روز پیش از یک هندزفری بیسیم گردنی جدید رونمایی کرد، این هندزفری بیسیم Xiaomi Bluetooth collar headphone youth edition نام دارد که در دو رنگ نارنجی و مشکی به بازار عرضه می شود.

بدنه ی این هندزفری به شکلی ساخته شده که روی گردن لیز نخورد، همچنین ساختار این هندزفری کاملا انعطاف پذیر و قابل تا شدن می باشد و جنس آن از کائوچو نرم می باشد که از برد و قطعات داخلی و باتری آن به خوبی محافظت می کند، این هندزفری تنها 35 گرم وزن دارد و به کمک باتری قدرتمند آن قادر است تا 7 ساعت بدون وقفه برای کاربر موسیقی پخش کند.

photo 2018 11 03 12 49 25

شیائومی دو روز پیش محصول دیگری نیز علاوه بر هندزفری رونمایی کرد، این محصول یک مرطوب کننده هوا ساخته ی شرکت VH (از زیر مجموعه های شیائومی) می باشد،  این مرطوب کننده 10 سانتی متر طول و 12 سانتی متر عرض دارد و از جنس پلاستیک ABS و PP می باشد؛ این مرطوب کننده هوا می تواند 420 میلی لیتر آب را در مخزن داخلی خود جا دهد که می تواند به کمک آن تا 10 ساعت به طور مداوم هوا را مرطوب کند.

photo 2018 11 03 12 49 00

محصول دیگر شیائومی روز گذشته رونمایی شد، این محصول یک کوله پشتی ضد آب ساخت شرکت 90 (از زیر مجموعه های شیائومی) می باشد که 636 گرم وزن دارد، این کوله پشتی در دو رنگ مشکی و خاکستری عرضه می شود و ظرفیت بسیار بالایی دارد همچنین این کوله دارای جای مخصوص لپتاپ نیز می باشد.

photo 2018 11 03 12 49 10

محصول دیگر شیائومی یک رادیاتور هوشمند برقی می باشد، نام این رادیاتور هوشمند Zhimi Electric Heater Smart Edition می باشد، این اولین رادیاتور ساخت شیائومی می باشد که از اپلیکیشن اختصاصی بهره می برد و می توانید به کمک گوشی هوشمند خود و یا صفحه نمایش لمسی تعبیه شده بر روی آن دما،  میزان رطوبت و اطلاعات دیگر را مشاهده کنید و یا تغییر دهید.

صفحه نمایش روی این رادیاتور برقی دارای قابلیت تنظیم روشنایی می باشد و همچنین می توانید صفحه نمایش آن را در طول شب خاموش کنید تا نور آن در زمان خواب کاربر را اذیت نکند، از طریق این رادیاتور می توانید دمای محیط داخل را بین 16 الی 32 درجه ثابت کنید، این دستگاه تنها 6.4 کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن 9 سانتی متر می باشد و همچنین توان مصرفی این 1600 وات است که قادر است محیطی 10 الی 20 متر مربعی را به یک دمای ثابت برساند.

این دستگاه از حفاظ های امنیتی نیز بهره می برد به عنوان مثال درصورتی که دمای سنسور های داخلی این رادیاتور به 95 درجه سانتی گراد و یا دمای بدنه بیرونی به 45 درجه سانتی گراد برسد، دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود تا از آسیب های احتمالی مانند آتش سوزی و یا سوختگی جلوگیری کند.

photo 2018 11 03 12 49 15

محصول اخری که شیائومی رونمایی کرد یک دستگاه بسیار جالب ساخته ی شرکت miaomiaoce (از زیر مجموعه های شیائومی) می باشد، این دستگاه یک کیت تست DNA برای استفاده خانگی می باشد، این کیت شامل 2 ظرف در دار برای قرار دادن نمونه بزاق می باشد.

به کمک این کیت شما باید از بزاق خود نمونه برداری کنید و برای یکی از آزمایشگاه های اعلام شده نمونه های خود را ارسال کنید، همچنین شما باید نرم افزار مخصوص آن را نصب کنید و منتظر نتایج آزمایش خود بمانید.

نتایجی که بر روی تلفن هوشمند شما نمایش داده می شوند سوابق پزشکی، بیماری های ژنتیکی احتمالی و مهارت های مخفی شما که ممکن است از آنها مطلع نباشید را مشخص می کند.

photo 2018 11 03 12 49 06

پست قبلی

هر آنچه لازم است تا درمورد مسابقه عکاسی شیائومی بدانیم: جوایز، داوران،نحوه شرکت و …

پست بعدی

معرفی نرم افزار های اختصاصی شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه