سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

معرفی پروژکتور لیزری شیائومی

شیائومی اعلام کرد که یکی از محصولات مهم و تاثیرگذار این شرکت در سال 2017 پروزکتور لیزری تحت برند MIJIA است که توسط این شرکت طراحی و عرضه می شود. داشتن یک پروژکتور خانگی برای افرادی که به سینما و فیلم علاقه مند هستند بدون شک خوشایند خواهد بود. ویدئو پروژکتور ساخته شده توسط شیائومی بسیار قدرتمند و در عین حال مقرون به صرفه است. کاربران می توانند این پروژکتور را در فاصله 50 سانتیمتر تا  متری دیوار قرار داده و از دیدن تصاویری به بزرگی 3.8 متر لذت ببرند.

1

پروژکتور لیزری شیائومی 150 اینچی است بدین معنی که این توانایی را دارد که تصاویر را با وسعت 150 اینچ از منبع پروژکتور منعکس کند. استفاده کنندگان از این پروژکتور قادر خواهند بود تصویری عریض و با کیفیت را به وسیله این پروژکتور نگاه کنند. دقت و وضوح تصاویر ارائه شده توسط این پروژکتور بسیار با کیفیت است به نحوی که با بزرگ شدن اینچ تصاویر ما شاهد افت کیفیت تصاویر نیستیم.

13

این پروژکتور تنها به 50 سانتیمتر فاصله از دیوار نیاز دارد تا بتواند صفحه نمایش 150 اینچی را برای شما ایجاد کند و شما نیازی به تمرکز دستی لنز نخواهید داشت. فاصله کمی که این پروژکتور از دیوار و صفحه نمایش برای ارائه تصویر بزرگ نیاز دارد باعث می شود شما با مشکل سیم های دست و پا گیر در فضای خانه مواجه نخواهید شد چرا که همانطور که گفته شد شما قادر هستید این پروژکتور را در فاصله تنها 50 سانتیمتری از دیوار قرار دهید.

3

شیائومی بر این نکته تاکید می کند که عمر لیزری این ویدئو پروژکتور در حدود 250000 ساعت است. به عبارت دیگر اگر شما به طور مرتب 2 ساعت در روز از این پروژکتور استفاده کنید عمر ان برابر با 34 سال خواهد بود و حتی اگر شما بخواهید ساعات بیشتری را از این پروژکتور استفاده کنید مثلاً روزانه 4 ساعت باز هم تا 17 سال بدون هیچ مشکلی می توانید از این پروزکتور استفاده کنید.

10

شیائومی برای تولید اولین پروژکتور لیزری سعی کرده است که از معتبر ترین تولید کنندگان جهان کمک بگیرد. لنزی که در این پروژکتور مورد استفاده قرار گرفته است توسط شرکتی معروف با نام Yourkey طراحی شده است.

11

این شرکت سابقه درخشانی در حوزه فناوری اپتیکال دارد و لنز طراحی شده توسط این شرکت باعث می شود که کاربران پروزکتور لیزری شیائومی تصاویر را با کیفیت بسیار بالایی مشاهده کنند. علاوه بر این شرکتهای معروف و خوشنام Apptronics و Texas Instruments نیز با شیائومی برای طراحی چیپ DLP و فناوری اپتوالکترونیک این پروژکتور همکاری کرده اند.

12

با توجه به شرکت بهترین متخصصان جهان در ساخت این پروژکتور، کسب نتیجه ای عالی دور از ذهن نمی باشد. این پروژکتور از پردازنده 4 هستهای A53 استفاده می کند.

4

با استفاده از فناوری پیشرفته صفحه نمایش فلورانس لیزری ALPD 3.0 کیفیت تصاویر در این پروژکتور تضمین شده است. این پروژکتور نسبت نور قرمز را از 16% تا 18% فراهم میکند و رنگ و وضوح تصاویر نیز در پروژکتور لیزری شیائومی بسیار قابل توجه است. شیائومی اعلام کرده است که میزان روشنایی منبع نوری این پروژکتور 5000 لومن است. همچنین این پروژکتور دارای کنتراست 3000:1 است.

5

در بخش صدا نیز باید گفت که پروژکتور شیائومی از چهار اسپیکر قدرتمند با توان و فرکانس بالا استفاده می کند و قادر است که به خوبی صدا را در محیط منتشر کند.

6

این پروژکتور لیزری ه همراه دستگاه کنترل از راه دور مخصوص شیائومی عرضه می شود. این کنترل از راه دور توسط اپلیکیشن کنترل از راه دور شیائومی پشتیانی شده و کاربران در هر نقطه از جهان می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

7

کاربران ادر هستند که از طریق موبایل خود به این پروژکتور متصل شوند و تنظیمات ان را به دلخواه خود انجام دهند چرا که پروژکتور لیزری شیائومی از طریق اپلیکیشن موبایل شائومی قابل مدیریت و کنترل است. علاوه بر این این پروژکتور به WI-FI و Ethernet مجهز شده است. وجود پورت HDMI و همچنین قابلیت اتصال Android با MIUI TV از دیگر امکانات این پروژکتور لیزری هستند.

8

یکی از مشکلات پروژکتور های خانگی قیمت بالای انها است. پروژکتور لیزری شیائومی با قیمتی مناسبب و مقرون به صرفه در بازار عرضه می شودو قیمت پایین و کیفیت بالا دو عاملی است که باعث جذابیت این پروژکتور لیزری شده اند.

 9

 

پست قبلی

معرفی اسکوتر برقی Ninebot Plus شیائومی

پست بعدی

با تی برقی شیائومی سریعتر و راحت تر تمیز کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه