سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

نسخه جدید رادیو (اسپیکر) اینترنتی شیائومی معرفی شد

شیائومی در زمینه تولید محصولات صوتی سرمایه گذاری های عظیمی انجام داده است. هدست های سری پیستون شیائومی مانند پیستون 3، پیستون 3 اقتصادی، پیستون Iron و پیستون Air 2 (پیستون کپسولی) هنوز هم جزء پر فروشترین های بازار هستند.

شیائومی قبلا یک رادیو اینترنتی معرفی کرده بود که بعد از اتصال به اینترنت امکان پخش شبکه های رادیویی اینترتی را به شما می داد. نسخه اول این محصول دارای یک سری نکات منفی ای بود. برای مثال باتری نداشت و حتما نیاز بود که برای استفاده، آن را به برق متصل می کردید و یا اینکه فقط می توانستید برای پخش رادیو از آن استفاده کنید و نمی توانیستم مثل یک اسپیکر از آن استفاده کنیم.

اما شیائومی با معرفی نسخه دوم رادیو اینترنتی خودش، نه تنها تمام این نکات منفی را برطرف کرده بلکه بهبود های چشمگیری در کیفیت و کارایی آن اعمال کرده است. این نسخه بزرگ تر شده است، کیفیت صدای آن بهبود زیادی یافته است و مجهر به یک باتری لیتیوم-یونی است که باعث می شود دستگاه قابل حمل شود. علاوه بر اینکه می تواند شبکه های رادیویی اینترنتی را پخش کتد، اگر آفلاین باشید میتواند فایل های صوتی شما را از روی فلش مموری که به پورت USB آن متصل کرده اید و یا از روی حافظه 8 گیگابایتیش و یا از طریق بلوتوث پخش کند.

نسخه جدید رادیو (اسپیکر) اینترنتی شیائومی یک پردازنده Cortex A9 دارد و مجهز به چیپست های WiFi و بلوتوث نسخه 4.1 می باشد. یک حافظه 8 گیگاباتی پرسرعت، یک پورت USB، یک سوکت 3.5 میلیمتری برای اتصال به گوشی و یا دیگر دستگاه های صوتی و همچنین امکان اتصال از طریق DLAN نیز دارد.

xiaomi internet speaker connectivity

xiaomi internet speaker 9

xiaomi internet speaker 7

پست قبلی

همکاری شیائومی و فیلیپس – LED رشته‌ای

پست بعدی

دوچرخه QiCycle R1 شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه