سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

نقد و بررسی ساعت زنگدار هوشمند شیائومی

شیائومی در 12 اکتبر یک اسپیکر و ساعت زنگدار هوشمند را عرضه کرد. البته این محصول یک ساعت زنگدار معمولی نیست. در واقع این دستگاه یک ساعت زنگدار هوشمند با قابلیت اتصال به بلوتوث است. این ساعت هوشمند می‌تواند برای پخش موسیقی از طریق بلوتوث به گوشی‌های هوشمند و یا دستگاه‌های هوشمند دیگر متصل شود. این دستگاه دارای یک بلندگوی 5 وات و باتری 2600mAh است و از طریق پورت USB میکرو قابل شارژ شدن است.

23
4

ساعت زنگدار شیائومی در یک جعبه ساده و با رنگ سفید عرضه می‌شود.

6

7

5

 بلندگو ساعت زنگدار شیائومی توسط اکوسیستم 1MORE از شرکای شیائومی طراحی شده است.

8

زمانی که شما جعبه را باز می‌کنید با یک ساعت زنگدار شیائومی، یک میکرو USB برای شارژ کردن و یک دفترچه راهنما برخورد می‌کنید.

9

 10

ساعت زنگدار موسیقی شیائومی در یک شکل استوانه‌ای طراحی شده و بدنه آن با پلاستیک و اسپیکر آن نیز با پارچه پوشیده شده است. 12 چراغ LED کوچک برای ساعت و 12 چراغ LED کوچک نیز برای نشان دقیقه در نظر گرفته شده است.

11

 12

ساعت زنگدار شیائومی  دارای بلوتوث 4.1 است و تا فاصله 10 متر قابلیت استفاده دارد. با استفاده از بلوتوث 4.1 می‌توانید زنگ هشدار را به یک گوشی، تبلت، تلویزیون، لپ تاپ و سایر دستگاه‌های پخش صوتی متصل کنید و از آنها به عنوان یک بلندگوی بیسیم استفاده نمایید.

13

این ساعت زنگدار نیز با اپلیکیشن Mi Home کار می‌کند. با استفاده از این نرم‌افزار شما می‌توانید زمان زنگ و نوع آهنگ را از بین آهنگ‌های از پیش تعیین شده‌ای که در این ساعت وجود دارد، انتخاب کنید. علاوه بر آن می‌توانید آهنگ‌هایی را نیز از روی گوشی هوشمند خود انتخاب کنید.

19 18 17

 16 1514

بلندگو‌ها در هر دو طرف این ساعت زنگدار قرار داده شده‌اند. این ساعت با استفاده از نرم‌افزار MI به عنوان یک اسپیکر بلوتوث کار کرده و علاوه بر ان به کاربران خود اجازه می‌دهد که موسیقی دلخواه خود را در زمانی که این ساعت با گوشی آن‌ها جفت شده است، پخش کنند.

ساعت زنگدار شیائومی قرار نیست تنها شما را از خواب بیدار کند بلکه این ساعت با پخش موسیقی آرامشبخش می‌تواند باعث شود شما به خوابی عمیق فرو بروید.

یک دکمه بزرگ در ساعت زنگدار شیائومی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید ساعت مورد نظر خود و میزان شدت صدا را تنظیم کنید.

20

در قسمت پایین ساعت زنگدار شیائومی شما آرم شیائومی و لوگوی 1More، پورت میکرو USB، و نشانگر وضعیت موجود را می‌بینید.

21

در قسمت پایین ساعت زنگدار شیائومی شما یک پد پلاستیکی می‌بینید که به پایداری و استقرار این ساعت در زمانی که آن را بر روی یک سطح صاف قرار می‌دهید، کمک می‌کند. این پد از حرکت آزادانه ساعت جلوگیری می‌کند و خیلی ساده‌ می توان آن را بر روی سطوح نگه داشت.

22

همانطور که گفته شد این ساعت زنگدار دارای یک باتری 2،600mAh است. اگر شما دو ساعت آن را شارژ کنید این ساعت قابلیت پخش 8 ساعت موسیقی را برای شما دارد و اگر بخواهید از آن به عنوان یک ساعت زنگدار معمولی استفاده کنید در حالت آماده به کار تا 360 ساعت احتیاج به شارژ مجدد ندارد.

23

خرید اسپیکر و ساعت زنگدار هوشمند شیائومی

 

پست قبلی

نقد و بررسی مودم 4G و پاوربانک ZMI

پست بعدی

نقد و بررسی شارژر فندکی و FM Player بلوتوث (Roidmi 2s) شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه