سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

گوشی Black Shark Helo توسط شیائومی رونمایی شد

شیائومی تنها 6 ماه پس از رونمایی از نسخه اول گوشی گیمینگ خود با نام بلک شارک، روز گذشته نسخه بهبود یافته آن را با نام Black Shark Helo رونمایی کرد.

اولین گوشی گیمینگ دنیای تلفن های هوشمند را شرکت ریزر در سال 2017 به بازار عرضه کرد و به دنبال آن شرکت هایی مانند شیائومی و ایسوز گوشی های مخصوص بازی خود را برای مقابله با Razer Phone رونمایی کردند، چندی پیش شرکت ریزر دومین نسخه از گوشی Razer Phone را با نام Razer Phone 2 همراه با پردازنده اسنپدراگون 845 رونمایی کرد و به دنبال آن شیائومی از گوشی Black Shark 2 پرده برداشت.

نسخه دوم گوشی بلک شارک بهبود هایی از نظر ظاهری و ساخت داشته اما مشخصات فنی آن تقریبا مشابه با نسخه اول این گوشی می باشد و هر دوی این گوشی ها از پردازنده اسنپدراگون 845 بهره می برند، همچنین گوشی Black Shark Helo احتمالا برخلاف نسخه اول این گوشی به بازار جهانی راه پیدا کند.

gsmarena 001 1

گوشی Black Shark Helo به یک صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن 2160 در 1080 (FullHD+) از نوع AMOLED با پشتیبانی از HDR10 مجهز شده که باعث نمایش بهتر رنگ ها و مصرف کمتر باتری می شود، در نسل اول این گوشی پنل استفاده شده از نوع IPS بود؛ البته صفحه نمایش گوشی بلک شارک هلو برعکس گوشی Razer Phone و  ROG Phoneهمانند قبل 60 هرتز می باشد، البته شیائومی این بار از تکنولوژی تیم PixelWorks استفاده کرده تا به صورت نرم افزاری کیفیت پخش تصاویر توسط گوشی بلک شارک هلو را افزایش دهد، همچنین در نسخه دوم گوشی بلک شارک دکمه هوم حذف شده و سنسور اثر انگشت در این گوشی به پنل پشتی در زیر دوربین این گوشی منتقل شده است.

در بدنه این گوشی هوشمند از لامپ های ال ای دی RGB برای تجربه بهتر بازی کردن استفاده شده که قابلیت تغییر بین 16 میلیون رنگ را دارند، همچنین بدنه پشتی آن ترکیبی از فلز و شیشه می باشد و در پشت آن آنتن وایفای به صورت حرف X در سرتاسر بدنه پشتی کشیده شده است.

xiaomi blackshark helo led 1000x563

شیائومی این بار همانند گوشی Poco F1 در ساخت این گوشی گیمینگ از تکنولوژی خنک کننده مایع به صورت دو لوله مجزا استفاده کرده است که قادر است دمای گوشی گیمینگ شما را به مقدار قابل توجهی هنگام بازی کاهش دهد.

gsmarena 004

در گوشی بلک شارک هلو همانند دیگر پرچمداران شیائومی از جک 3.5 میلیمتری هدفون استفاده نشده است، همچنین در قسمت جلویی این گوشی 2 عدد اسپیکر استریو قدرتمند جهت افزایش کیفیت پخش صدا تعبیه شده و در قسمت کناری این گوشی یک دکمه فیزیکی جداگانه علاوه بر دیگر دکمه های گوشی دیده می شود که به کمک آن کاربر می تواند تمام فعالیت های پس زمینه را جهت بهبود عملکرد گوشی در بازی ها، متوقف کند.

شیائومی این پرچمدار مخصوص گیم را به یک باتری قدرتمند 4000 میلی آمپری و تکنولوژی QuickCharge 3 مجهز کرده تا کاربر دیگر نگران خالی شدن باتری خود در هنگام اجرای بازی های سنگین نباشد، همچنین این پرچمدار از رابط کاربری اختصاصی شیائومی با نام MIUI 10 بر پایه اندروید 8.1 استفاده می کند.

gsmarena 005

در گوشی بلک شارک 2 نرم افزاری مخصوص تعبیه شده که به کمک آن می توانید تنظیمات پردازنده، لمس، صفحه نمایش و اینترنت را متناسب با بازی خود تنظیم کنید همچنین شیائومی برای این گوشی 2 گیم پد اختصاص داده که به دو طرف گوشی وصل می شوند و کاربر به کمک آن می تواند تجربه بهتری در استفاده از گوشی داشته باشد، از آنجایی که دیگر نیازی به لمس گوشی برای بازی کردن نیست؛ شیائومی در کنار این گیم پد ها یک قاب شارژی مخصوص گوشی بلک شارک هلو عرضه کرده است که دارای 2 فن جهت خنک سازی بیشتر گوشی و یک پایه جهت نگه داشتن گوشی به صورت ایستاده می باشد.

gsmarena 006

photo 2018 10 24 10 38 32

گوشی بلک شارک هلو در پشت به دو دوربین مجزا به صورت عمودی مجهز شده که یکی از آنها 12 و دیگری 20 مگاپیکسلی با f/1.75 می باشد، همچنین دوربین سلفی به کار رفته در این گوشی 20 مگاپیکسلی با f/2.2 می باشد.

این گوشی با 6، 8 و یا 10 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی در سه نسخه 128+6 ، 128+8 و نسخه ویژه 256+10 در روز 19 آبان ماه به بازار عرضه می شود، البته نسخه 6 و 8 گیگ رم در داخل جعبه شامل یکی از گیم پد ها می باشند و نسخه 10 گیگابایت رم در داخل جعبه هر دو گیم پد را به همراه دارد.

پست قبلی

رونمایی شیائومی از 2 محصول جدید: ست مسافرتی و شارژر سه پورت

پست بعدی

گوشی شیائومی می میکس3 به صورت رسمی رونمایی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه