سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

گوشی Redmi 9، در ابتدای سال 2020 با پردازنده G70 مدیاتک معرفی خواهد شد

نزدیک به 4 ماه پیش، شیائومی در کشور چین از گوشی Redmi 8A پرده برداشت و تنها کمی بعد گوشی Redmi 8 نیز توسط شرکت چینی معرفی شد و به عبارتی، زمان بسیار کمی از رونمایی این گوشی ها می گذرد.

 

طبق آخرین شایعات بدست رسیده، گوشی Redmi 9، توسط شیائومی در دست توسعه می باشد و قرار است تا در ابتدای سال 2020 میلادی یعنی طی 1 الی 2 ماه آینده معرفی شود.

Redmi 8 colors

با توجه به شایعات، گوشی Redmi 9 قرار است تا با صفحه نمایش 6.6 اینچی از نوع IPS و به همراه ناچ قطره ای معرفی شود که نسبت به نسل قبل با صفحه نمایش 6.2 اینچی، افزایش سایز قابل توجهی را در این گوشی شاهد خواهیم بود.

 

برخی منابع عنوان می کنند که Redmi 9، اعمال پردازشی خود را با پردازنده Mediatek G70 انجام خواهد داد، پردازنده ای که درواقع نسخه ضعیف شده ای از چیپست G90 به شمار می رود که پیش تر شیائومی در گوشی Redmi Note 8 Pro، استفاده کرده بود.

 

این گوشی احتمال زیاد با حافظه رم 3 و 4 گیگابایتی خواهد داشت و حافظه های 32 و 64 گیگابایتی به همراه پشتیبانی از کارت حافظه در آن وجود خواهد داشت.

asdasdadasd

هنوز زمان بسیار زیادی از معرفی گوشی Redmi 9، باقی مانده است اما به احتمال زیاد مشخصات فوق تا حدود زیادی صحت داشته باشند.

همانطور که پیش تر گفته شد، این گوشی در سه ماهه اول سال 2020 معرفی می شود و باید دید که شیائومی چه برنامه هایی برای آن دارد.

پست قبلی

سهم 33 درصدی شیائومی از بازار تلویزیون های هوشمند در کشور هند در سه ماهه سوم سال 2019

پست بعدی

معرفی کتری برقی بسیار ارزان قیمت شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه