سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

سهم 33 درصدی شیائومی از بازار تلویزیون های هوشمند در کشور هند در سه ماهه سوم سال 2019

شرکت شیائومی، علاوه بر گوشی های هوشمند خود، تلویزیون های هوشمند اختصاصی خود را نیز توانسته تا به خوبی وارد بازار کشور هند کند و علت آن نیز استفاده از سیاست تولید گوشی های خود در تولید تلویزیون ها می باشد، امکانات و کیفیت بالا در برابر قیمت پایین.

تلاش بی ثمر این شرکت چینی بر روی عرضه محصولات خود در کشور هند، نتیجه خود را داده است، به طوری که شیائومی به مدت بیش از 1.5 سال به عنوان رتبه اول عرضه تلویزیون هوشمند در کشور هند شناخته می شود.

طبق داده های آماری شرکت IDC، برند Mi TV، در سه ماهه سوم سال 2019، میزان 33 درصد از بازار تلویزیون های کشور هند را به خود اختصاص داده است و در رتبه دوم شرکت سامسونگ قرار دارد که کمتر از نصف سهم شیائومی و تنها 14 درصد سهم بازار را در اختیار دارد.

Xiaomi MiTV IDC report Q3 2019 1

در این لیست به ترتیب برند های الجی، سونی و TCL، در رتبه های سوم تا پنجم قرار دارند که همگی مجموعا 32 درصد از سهم بازار را کسب کرده اند.

این داده های آماری ادعا می کنند که شرکت شیائومی نسبت به سه ماهه سوم سال 2018 (سال گذشته)، رشد 64 درصدی را در میزان فروش کسب کرده است  همچنین نسبت به سه ماهه قبلی نیز شامل 46 درصد رشد بوده است.

شیائومی در حال حاضر، در تمامی ابعاد، ارزانترین و در عین حال پرامکانات ترین تلویزیون ها را در کشور چین ارائه می دهد و شرکت های دیگر نظیر سامسونگ و الجی در برابر این غول چینی در بازار تلویزیون های هوشمند کشور هند، هیچ حرفی برای گفتن ندارند.

یکی دیگر از نکاتی که باعث محبوبیت تلویزیون های شیائومی در هند شده است، استفاده از سیستم عامل Android TV رسمی گوگل با رابط کاربری PatchWall 2.0 می باشد که با محتوای ویدئویی متعددی بر روی تلویزیون های هوشمند شیائومی نصب شده است.

main qimg e88ee8ecf09b1794112b22e9df1f78cd

همچنین اخیرا به تلویزیون های هوشمند شیائومی، پشتیبانی از Netflix و Amazon Prime نیز اضافه شده است که برای کاربران خارجی بسیار جذاب می باشد.

main qimg 138a5978ecd35136e97b925d9fbaa8c3 1

مدت زمان زیادی است که شیائومی بازار موبایل و تلویزیون کشور هند را به طور کامل از چنگ سامسونگ دراورده است و بالغ بر 1.5 سال است که شیائومی در صدر جدول فروش این دو محصول در کشور هند حکمرانی می کند و به نظر نمی رسد که شیائومی به این زودی ها پا پس بکشد و بازار هند را از دست بدهد.

پست قبلی

نقد و بررسی واکی تاکی فوق حرفه ای شیائومی

پست بعدی

گوشی Redmi 9، در ابتدای سال 2020 با پردازنده G70 مدیاتک معرفی خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه