سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

اطلاعاتی از یک پرچمدار و سه بالارده شیائومی فاش شد

چند وقتی است که شایعات مختلفی پیرامون گوشی پرچمدار ردمی منتشر شنیده می شود که این نشان از نزدیک بودن رونمایی این گوشی دارد، یکی از منابع چینی تصاویری از بخش تنظیمات این گوشی منتشر کرده است که نشان می دهد اسم رمز این دستگاه Raphael خواهد بود و همچنین این گوشی یک نسخه با حافظه 256 گیگ نیز خواهد داشت، یکی دیگر از مواردی که در میان شایعات بسیار زیاد پیرامون این گوشی دیده شده بود، پردازنده گرافیکی تقویت شده می باشد که می تواند عملکرد بهتری نسبت به سایر دستگاه‌ها با اسنپدراگون 855 داشته باشد.

IMG 20190509 095526 535

هنوز شایعات پیرامون پرچمدار بعدی شیائومی تمام نشده است که اخبار دیگری از یک پرچمدار دیگر با اسم رمز “Hercules” به گوش می رسد.

اخیرا یکی از نویسندگان وبسایت XDA Developers در صفحه شخصی خود در توییتر عنوان کرده است که شیائومی در حال کار بر روی یک گوشی پرچمدار با مشخصات زیر می باشد:
♦️ پردازنده اسنپدراگون 855

♦️ پشتیبانی از NFC

♦️ دوربین سه گانه در عقب و تکی در جلو

♦️ سنسور اثر انگشت زیر صفحه

♦️ شارژ بیسیم

این شخص اطلاعات بالا را با بررسی کد های یک منبع ناشناخته پیدا کرده است و در ادامه عنوان کرده که نمی تواند اسم منبع را اعلام کند، احتمال می رود تا این مشخصات مربوط به گوشی Mi Mix 4 و یا حتی PocoPhone F2 باشد.

IMG 20190509 095529 158

اما شایعات پیرامون اسمارتفون های شیائومی تمامی ندارد، همین شخص در پست دیگری ادعا کرد که این شرکت در حال کار بر روی 3 میانرده با پردازنده های سری 700 اسنپدراگون می باشد که دو تای آنها با رابط کاربری گوگل یا همان Android One مشابه دو گوشی Mi A2 و Mi A2 Lite عرضه می شوند.

سه میانرده جدید شیائومی با اسم رمز های Bamboo_Sprout، Cosmos_Sprout و Pyxis شناخته خواهند شد و دو مدلی که پسوند Sprout را در انتهای خود دارند با رابط کاربری Android One همراه خواهند بود.

IMG 20190509 095524 652

اخیرا نیز مدیر بخش هند شیائومی در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرده بود که شیائومی درحال کار بر روی یک گوشی با پردازنده Snapdragon 730 و پیشوند Mi می باشد و اسم رمز Pyxis برای این گوشی محتمل است، در حال حاضر، اطلاعات دیگری به جز این دو مورد از این گوشی در دسترس نیست.

dxgghxgdfhxgf

پست قبلی

تصاویر و اطلاعات جدید از Mi Band 4 منتشر شد

پست بعدی

هر آنچه از مراسم رونمایی پرچمدار ردمی انتظار داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه