سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

هر آنچه از مراسم رونمایی پرچمدار ردمی انتظار داریم

شیائومی، چند ماه پیش، قبل از رونمایی از گوشی Redmi Note 7 به صورت رسمی اعلام کرد که شرکت Redmi از این به بعد به عنوان یک شرکت مستقل از شیائومی به فعالیت خود ادامه خواهد داد و در ادامه گوشی Redmi Note 7 اولین گوشی تولیدی این شرکت با عبارت Redmi در پشت این گوشی بود.

اما شرکت Redmi تنها به تولید گوشی های هوشمند شرکت شیائومی محدود نشد و در مراسم رونمایی گوشی Redmi 7 دو محصول جدید از شرکت Redmi را معرفی کرد، هندزفری بیسیم Redmi AirDots و لباسشویی ایستاده هوشمند ردمی.

photo 2019 05 15 16 49 30

کار کمپانی ردمی به همینجا ختم نشده، و این شرکت قرار است تا بزودی یک لپتاپ 14 اینچی با صفحه نمایش IPS و رزولوشن FullHd را رونمایی کند که احتمال می رود این لپتاپ به همراه گوشی پرچمدار این شرکت در یک مراسم معرفی شود.

photo 2019 05 15 16 49 32

مدت ها است که خبر های مختلفی از گوشی پرچمدار شرکت ردمی به گوش می رسد که این اخبار مختلف و ضد و نقیض تا حدودی باعث سردرگمی مشتاقان این گوشی شده است، اما طبق آخرین و دقیقترین اخبار، این پرچمدار همانطور که از اسمش معلوم است، به پردازنده اسنپدراگون 855 مجهز خواهد شد و صفحه نمایش این گوشی از نوع AMOLED و ساخت سامسونگ خواهد بود که سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش آن را همراهی می کند.

شرکت ردمی در این پرچمدار جک هدفون را حذف نکرده است و ارتباط NFC را نیز برای علاقه‌مندان فراهم کرده، از طرفی دوربین این گوشی همانند گوشی Mi 9 SE سه گانه، و به ترتیب 48، 13 و 8 مگاپیکسلی خواهد بود که سنسور های دوم و سوم به ترتیب توانایی ثبت تصاویر فوق عریض و تله فوتو را خواهند داشت.

پس از اعلام انبوهی از نام توسط منابع مختلف برای پرچمدار ردمی، نظیر Redmi X، K20، X20 و…، در نهایت نام K20 Pro برای این گوشی انتخاب شد که حرف “K” مخفف Killer (قاتل) می باشد که از عبارت “قاتل پرچمداران” گرفته شده است، البته برخی از شایعات عنوان می‌کنند که گوشی دیگری با پردازنده اسنپدراگون 730 و نام Redmi K20 نیز در همان مراسم رونمایی از K20 Pro معرفی خواهد شد.

photo 2019 05 15 16 49 26

یکی دیگر از محصولاتی که احتمال دارد تا در مراسم رونمایی از K20 Pro معرفی شود، دستبند هوشمند جدید شیائومی یا همان Mi Band 4 می باشد که بسیاری از طرفداران شیائومی منتظر معرفی آن هستند، با این حال، تا به الان تاریخ دقیقی از مراسم رونمایی این گوشی مشخص نشده است اما به نظر می رسد شیائومی و ردمی برنامه های جالبی برای طرفداران خود تدارک دیده اند.

photo 2019 05 15 16 50 22

پست قبلی

اطلاعاتی از یک پرچمدار و سه بالارده شیائومی فاش شد

پست بعدی

گوشی Redmi 7A، توسط شرکت ردمی، پیش رونمایی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه