سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

بخاری برقی هوشمند جدید شیائومی با نام Smartmi Smart Heater معرفی شد

صبح دیروز، شیائومی بخاری برقی جدید خود را با نام Smartmi Smart Heater معرفی کرد و در وبسایت چینی Youpin فروش آن را آغاز کرد.

smartmi heater 4

هیتر جدید شیائومی توانایی تولید گرما تا 2000 وات را دارا می باشد و میدان تابش گرمای آن زاویه بسیار وسیعی را پوشش می دهد، همچنین این بخاری برقی امکان کنترل با ریموت مخصوص را دارد که از طریق آن شما می توانید میزان گرمای تابشی از دستگاه را بر روی مقدار دلخواه تنظیم کنید.

 

این محصول شیائومی نیز مانند همه ی محصولات اکوسیستم شیائومی، طراحی مینیمالیستی و ساده ای دارد، پشت این دستگاه به رنگ سفید مات و ساده می باشد و بخش جلویی آن نیز پوششی خاکستری رنگ دارد که گرما را از خود به محیط اطراف تابش می کند.

smartmi heater 3

المنت های گرمایی این دستگاه از جنس سرامیک می باشد و دستگاه با عبور دادن جریان هوا از میان آنها، گرما را به بیرون پرتاب می کند و این المنت های سرامیکی می توانند به خوبی دمای خود را در یک نقطه ثابت نگه دارند و به طور مداوم گرمای خود را به هوای اطراف خود انتقال بدهند.

این بخاری برقی بعد از روشن شدن تنها در کمتر از 10 ثانیه می تواند به دمایی که کاربر برای آن تعیین کرده است برسد و با زاویه تابش بسیار عریض 90 درجه ای خود می تواند محیط اطراف خود را به خوبی گرم نگه دارد.

smartmi heater

هیتر Smartmi، از دو حالت هوای داغ و هوای گرم در کنار 4 درجه سرعت پرتاب پشتیبانی می کند که کاربر متناسب با محیط می تواند از بین آنها انتخاب کند، صدای تولید شده توسط فن این دستگاه تنها 35.6 دسی بل می باشد و به هیچ وجه باعث آزار و اذیت کاربر حتی در حین خواب نمی شود و عملکرد آن به صورت کاملا بی صدا می باشد.

هیتر جدید شیائومی 3 راه ارتباطی برای تنظیم شدن دارد، شما می توانید از ریموت کنترل خود دستگاه، اپلیکیشن MIJIA و یا اسپیکر و دستیار صوتی هوشمند شیائومی برای تنظیم بخاری خود استفاده کنید.

smartmi heater 2

تمامی محصولات تولیدی Smartmi، مجوز RoHS را دریافت کرده اند و همگی با استاندارد های محیط زیستی مطابقت دارند و مواد استفاده شده در آن ها به خوبی با محیط زیست سازگاری دارد.

همچنین طبق معمول همیشه، شیائومی تمامی موارد امنیتی را در این دستگاه برقی را را رعایت کرده است و مدار ها و سنسور های مختلف درون این دستگاه تعبیه شده است که کاملا از اتصالی برق و یا داغ شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری می کند.

این بخاری برقی از فردا به بازار چین عرضه می شود و کاربران می توانند آن را از وبسایت چینی Youpin خریداری کنند.

پست قبلی

نقد و بررسی گوشی Mi Note 10 (قسمت اول)

پست بعدی

هر آن چه از گوشی Redmi K30 قبل از معرفی می دانیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه