سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

شیائومی، رتبه اول فروش گجت های پوشیدنی در سال 2019 در کشور هند

گجت های پوشیدنی شیائومی، تقریبا در تمام دنیا و در تمام کشور ها، به وفور پیدا می شود، از گجت های پوشیدنی این شرکت می توان به هندزفری های True Wireless، ساعت ها و دستبند های هوشمند این شرکت اشاره کرد که به دلیل قیمت پایین و مشخصات مناسب، طرفداران بسیاری را در سراسر جهان دارند.

 

شرکت داده های بین المللی IDC، آخرین گزارش خود را در زمینه ی فروش گجت های هوشمند در کشور هند برای سال 2019 را منتشر کرده است که نشان می دهد که در کل طول سال 2019، تعداد 14.9 میلیون گجت پوشیدنی به فروش رفته است که نسبت به سال 2018، نزدیک به 168.3 درصد رشد داشته است که رشد چشمگیری نیز می باشد.

 

این آمار نشان می دهد که هندزفری های بیسیم، 57 درصد از این مقدار را تشکیل می دهند و در رتبه های بعدی، دستبند های هوشمند با 35 درصد و ساعت های هوشمند با 6 درصد، در رده های دوم و سوم قرار دارند.

idc india

برند شیائومی همچنان به عنوان برند شماره 1 کشور هند در زمینه ی فروش دستبند های هوشمند شناخته می شود که نزدیک به 48 درصد از این بازار را در اختیار دارد و نسبت به سال گذشته نیز، آمار فروش خود را نزدیک به 54 درصد افزایش داده است.

 

در رتبه دوم این لیست نیز، شرکت Fossil، دیده می شود با سهم تنها 14.5 درصد که درمقایسه با شیائومی، تقریبا یک سوم می باشد.

 

در بخش فروش ساعت های هوشمند اما، شیائومی در رتبه سوم، پس از شرکت های Fossil و Apple قرار دارد، اما در فروش کلی بخش ساعت ها و دستبند های هوشمند، شیائومی رتبه دوم را کسب کرده است.

 

به طور مجموع، در تمامی بخش ها، با احتساب فروش هندزفری های TWS، دستبند های هوشمند، ساعت های هوشمند و دیگر موارد، شیائومی بیشترین آمار فروش را ثبت کرده است و این درحالیست که شرکت های بومی هندی نیز با فروش بسیار خوب، برند شیائومی را تعقیب می کنند.

 

از دیگر دستآورد های شیائومی در کشور هند می توان به بیشترین فروش گوشی هوشمند، بیشترین فروش تلویزیون هوشمند و بیشترین فروش لوازم هوشمند خانگی اشاره کرد.

corporating

پست قبلی

نقد و بررسی ویدئویی گوشی Redmi K30 / POCO X2 (با زیرنویس اختصاصی)

پست بعدی

هندزفری بلوتوثی حرفه ای و فن خنک کننده RGB بلک شارک، به همراه گوشی بلک شارک 3 پرو معرفی خواهند شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه