سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

نسخه 5G گوشی Mi Mix 3 معرفی شد

چندین ماه پیش شیائومی به طرفداران خود، وعده ی یک نسخه خاص از گوشی Mi Mix 3 با پشتیبانی از شبکه 5G را در 3 ماهه اول سال 2019 داده بود و به وعده خود نیز عمل کرد.

شیائومی ظهر امروز در مراسم MWC 2019 (کنگره جهانی موبایل) در شهر بارسلونای اسپانیا توسط دونووان سانگ (مدیر بخش گلوبال شیائومی) از اولین گوشی خود با پشتیبانی از شبکه 5G رونمایی کرد و آن را Mi Mix 3 5G نامید.

gsmarena 002 3

شیائومی به منظور استفاده از مودم X50 کوالکام برای پشتیبانی از نسل پنجم شبکه تلفن همراه مجبور به استفاده از پردازنده اسنپدراگون 855 در گوشی Mi Mix 3 شد که می تواند تا به سرعتی بالغ بر 2 گیگابیت بر ثانیه دست پیدا کند، همچنین به دلیل مصرف بالای باتری توسط مودم X50، شیائومی مجبور شده است تا ظرفیت باتری این گوشی را از 3200 به 3800 میلی آمپر افزایش دهد تا کاربر درصورت استفاده از اینترنت 5G دچار مشکل کمبود باتری نشود.

این گوشی به جز پردازنده، مودم و باتری درواقع همان گوشی Mi Mix 3 می باشد و تغییرات چندانی نسبت به نسخه قدیمی‌تر آن ندارد و طراحی کشویی با دوربین دوگانه در آن حفظ شده است؛ تنها تفاوت ظاهری آن با نسخه قبلی Mi Mix 3 این است که عبارت “5G” به رنگ طلایی پشت آن نوشته شده است.

gsmarena 003 4

این نسخه خاص از گوشی Mi Mix 3 در رنگ های مشکی و آبی تیره وارد بازار می شود و به دلیل استفاده از پردازنده و مودم جدید، قیمت آن به اندازه قابل توجهی بالاتر خواهد بود؛ همچنین نسخه جدیدی با 64 گیگ حافظه داخلی و 6 گیگابیت حافظه رم از این گوشی تا 1 ماه آینده به فروش خواهد رسید.

پست قبلی

نقد و بررسی گوشی Mi 9 شیائومی

پست بعدی

گوشی Redmi Note 7 Pro و چند محصول دیگر توسط شیائومی رونمایی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه