سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

نقد و بررسی اسپیکر بلوتوث Square Box شیائومی

اسپیکر بلوتوث Square Box علاوه بر داشتن ظاهری زیبا از قابلیت و کارایی بسیار خوبی نیز برخوردار است. این اسپیکر بلوتوث دارای طراحی زیبایی بوده و بدنه آن تماماً از آلومینیوم ساخته شده است. این اسپیکر بلوتوث از یک باتری 1500 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. این باتری به کاربران اجازه می‌دهد که به مدت 8 ساعتموزیک پخش کنند و نگران تمام شدن شارژ باتری نباشند.

3

اسپیکر بلوتوث شیائومی از یک چیپ ست Anerva AV3102 استفاده می‌کند. این اسپیکر در رنگ‌های زیبا و متنوعی عرضه می‌شود و از نظر زیبایی به راحتی می‌تواند نظر مثبت کاربران را به سوی خود جلب کند. از نظر کیفیت ساخت نیز باید گفت که بدنه آلومینیومی این اسپیکر به اندازه کافی مقاوم است و نیازی نیست که شما در مورد این موضوع نگران باشید چرا که این محصول علاوه بر زیبایی، محکم و مقاوم نیز است. در این اسپیکر بلوتوث اسلات کارت حافظه microSD قرار داده شده است که شما می‌توانید با استفاده از آن موسیقیهای مد نظر خودتان را با این اسپیکر کوش کنید. یک پرت (AUX) نیز در این اسپیکر به کار رفته است.

4 5

در حالت عادی این اسپیکر قادر است در زمانی که به تلفن‌های هوشمند متصل شده تماس‌های ورودی را دریافت کند. این کار با استفاده از یک میکروفون اختصاصی که بدین منظور در نظر گرفته شده است انجام می‌گیرد. این اسپیکر قادر است به بلندی صدای 90DB با دقت 0.5M برسد همچنین این اسپیکر بلوتوثی دارای حداکثر توان خروجی 3W است.

6 7 8

در مورد ابعاد این اسپیکر بلوتوثی باید گفت که دارای ابعاد 168×24.5×58 میلیمتر است به طور تقریبی اندازه ان را می‌توان با یک جعبه مداد مقایسه کرد. همچنین وزن این اسپیکر نیز برابر با 270 گرم است. شما می‌توانید این اسپیکر بلوتوثی را با بدنه آلمینیومی و با رنگهای دلخواهتان مانند طلایی، آبی و یا صورتی داشته باشید.

10

در پایان باید گفت که اگر شما جزء کسانی هستید که علاوه بر ظاهر و زیبایی به دنبال یک کارایی بسیار عالی هستید.

خرید اسپیکر بلوتوث Square Box شیائومی

پست قبلی

آشنایی با مدیران ارشد شیائومی

پست بعدی

معرفی سنسور هشدار سیل شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه