سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

هر آنچه تا به الان از گوشی BlackShark 3 Pro مشخص شده است

شیائومی، سری گوشی های بلک شارک خود را برای ورود به بازار گوشی های گیمینگ تولید میکند و در اکثر موارد هم، ارزانترین و در عین حال قدرتمند ترین گوشی گیمینگ هر دوره، متعلق به شرکت بلک شارک می باشد.

بعد از معرفی سری گوشی های می10 با چیپست اسنپدراگون 865، نوبت گوشی های گیمینگ جدید است تا با پردازنده جدید و بسیار قدرتمند شرکت کوالکام معرفی شوند.

شیائومی، به صورت روزانه برخی از اطلاعات و مشخصات گوشی بلک شارک 3 پرو را فاش می کند که در این مطلب میخواهیم، جمعبندی ای از تمام این اطلاعات داشته باشیم.

زمان معرفی 13 اسفند ماه:

طبق تصمیم شرکت بلک شارک، گوشی بلک شارک 3 پرو، در روز سوم مارس (13 اسفند) همانند سری گوشی های می10، طی یک کنفرانس آنلاین و بدون حضور مردم در کشور چین معرفی خواهد شد.


پردازنده اسنپدراگون 865:

پردازنده های پرچمدار شرکت آمریکایی کوالکام، بدون شک قدرتمند ترین چیپست های بازار در هر دوره به شمار می روند و شیائومی نیز به طور قطع از این پردازنده در جدیدترین گوشی گیمینگ خود استفاده خواهد کرد.

طبق تایید لی جون (موسس شیائومی)، این گوشی قادر است تا در بنچمارک آنتوتو نسخه 8، نمره حدودی 620 هزار را کسب کند که نزدیک به 15 هزار امتیاز بالاتر از گوشی می10 پرو می باشد.


صفحه نمایش 90 هرتزی امولد و واکنش به تاچ 270 هرتزی:

طبق اعلام شرکت بلک شارک، گوشی BlackShark 3 پرو، با صفحه نمایش AMOLED، با رفرش ریت 90 هرتز و سرعت پاسخ به تاچ 270 هرتزی بهره می برد که به عبارتی، از لحاظ سرعت پاسخ به تاچ، در بین کل گوشی های هوشمند سریعترین می باشد.

این گوشی فاقد هرگونه بریدگی و ناچ در صفحه نمایش خود خواهد بود و صفحه نمایش کاملا یکدست، تجربه جذابی رو در حین بازی برای کاربران به ارمغان میاورد.


حافظه 16 گیگابایتی رم LPDDR5 :

شیائومی برای اولین بار، از حافظه های LPDDR5، در گوشی های هوشمند سری می10 استفاده کرد که ساخت شرکت های میکرون و سامسونگ بودند، هفته ی گذشته مشخص شد که شرکت سامسونگ، تولید تراشه های رم 16 گیگابایتی از نوع LPDDR5، را برای گوشی های هوشمند آغاز کرده است و این انتظار می رود تا این تراشه در گرانترین نسخه بلک شارک 3 پرو وجود داشته باشد، البته صحت این موضوع همچنان نا مشخص است.


باتری دوگانه 4720 میلی آمپری و شارژ 65 واتی:

بلک شارک پرو، به دو عدد باتری مجهز خواهد شد که هردو مجموعا ظرفیتی 4720 میلی آمپری را به کاربر ارائه می دهند، پیش تر از این شیائومی به همراه گوشی می10 پرو، تکنولوژی شارژ 65 واتی را معرفی کرد، اما نکته قابل ذکر این است که برای جلوگیری از فشار به باتری، گوشی می10 پرو، فقط از 50 وات شارژر استفاده می کند.

اما شیائومی با جدا کردن باتری ها، می تواند هرکدام را به صورت جداگانه شارژ کند و طبق اعلام شرکت بلک شارک، این گوشی توانایی شارژ شدن با سرعت 65 وات را دارا می باشد که شارژ این گوشی را تنها در 35 دقیقه از 0 به 100 می رساند.

همچنین لازم به ذکر است که شارژر گوشی بلک شارک از نوع آهنربایی می باشد و به پشت گوشی از طریق 4 پین متصل می شود تا حتی در هنگام شارژ نیز بتوانید به راحتی و بدون مزاحمت به بازی خود ادامه دهید.


 

روزانه اطلاعات بیشتری از گوشی گیمینگ جدید شرکت بلک شارک فاش می شود و هنوز بازه قیمتی مشخصی برای این گوشی تعیین نشده است، اما تنها 4 روز تا معرفی این گوشی جذاب و بسیار پر امکانات باقی مانده است و ما سعی بر این داریم تا روز قبل از معرفی این گوشی، پست کاملتری در راستای همین مطلب برای شما عزیزان آماده کنیم.

corporating

پست قبلی

آموزش فعالسازی قابلیت VoLTE برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در گوشی های شیائومی

پست بعدی

نقد و بررسی ویدئویی گوشی Redmi K30 / POCO X2 (با زیرنویس اختصاصی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه