سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

هندزفری بلوتوثی حرفه ای و فن خنک کننده RGB بلک شارک، به همراه گوشی بلک شارک 3 پرو معرفی خواهند شد

سری گوشی های جدید بلک شارک شیائومی با نام های بلک شارک 3 و  بلک شارک 3 پرو، تنها 3 ساعت دیگر در کشور چین معرفی خواهند شد و شیائومی برنامه دارد تا به همراه این دو گوشی، از اکسسوری های مخصوصی نیز پرده بردارد.

 

فن خنک کننده RGB:

شیائومی در مراسم رونمایی سری گوشی های می10، فن خنک کننده ای معرفی کرد که بازخورد مناسبی را در بین کاربران داشت، حال شیائومی با تغییر رنگ این خنک کننده به مشکی و اضافه کردن نوار های LED از نوع RGB، و تغییر برند آن به بلک شارک، آن را همزمان با پرچمدار های جدید خود به بازار عرضه می کند.

این فن کننده می تواند دمای گوشی را حداکثر 14 درجه کاهش دهد، همچنین شما می توانید از طریق نرم افزار مخصوص، سرعت فن، و نحوه نمایش رنگ های آن را تغییر دهید.


 

هندزفری بلک شارک نسخه 2:

شرکت بلک شارک، سال گذشته، اولین سری از هندزفری های خود را معرفی کرد که درواقع نسخه مشکی رنگ و ریبرند شده ای از یکی از هندزفری های خود شیائومی بود و تفاوت آنچنانی با یکدیگر نداشتند.

اما حالا، این شرکت چینی، نوع کاملا متفاوتی از هندزفری را برای سری جدید گوشی های خود در نظر گرفته است، این هندزفری برخلاف نسل اولبلوتوثی از نوع گردنی می باشد و میزان تاخیر آن تنها 58 میلی ثانیه اعلام شده است که بسیار کمتر از دیگر رقبای خود می باشد.

همچنین، گوشی های این هندزفری بلوتوثی از نوع آهنربایی هستند و درصورت استفاده نکردن، به یکدیگر میچسبند.


در تیزر های مربوط به گوشی بلک شارک 3 و 3 پرو، گجت های دیگری نظیر، موس گیمینگ و کیبورد گیمینگ مشاهده شد که انتظار می رود شرکت بلک شارک در همین مراسم نیز آنها را معرفی کند.

corporating

 

پست قبلی

شیائومی، رتبه اول فروش گجت های پوشیدنی در سال 2019 در کشور هند

پست بعدی

جمع بندی مشخصات و اطلاعات تکمیلی گوشی Black Shark 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه