سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

معرفی کتری برقی بسیار ارزان قیمت شیائومی

صبح امروز، شیائومی، کتری برقی بسیار ارزان خود را تحت برند Mijia معرفی کرد.
این کتری برقی Mijia Electric Kettle 1A نام دارد و از لحاظ قیمتی، از ارزانترین کتری برقی های شیائومی به شمار می رود.

طراحی این کتری برقی همانند دیگر محصولات شیائومی مینی‌مالیستی و بسیار ساده می باشد، این دستگاه به رنگ سفید مات طراحی شده و بدنه آن نیز از جنس پلاستیک مقاوم در نظر گرفته شده است.

mijia electric kettle 1a

در این دستگاه تنها دو عدد دکمه مکانیکی تعبیه شده است که یکی از آن ها در بالای کتری و به منظور باز کردن درب کتری می باشد، این دکمه به صورت دو مرحله ای عمل میکند و برای باز کردن کامل در کتری لازم است تا دو بار آن را فشار دهید و علت آن نیز جلوگیری از سوختی ناشی از بخار آب خارج شده از داخل کتری در هنگام باز کردن درب آن می باشد و دکمه دیگر این دستگاه که مربوط به روشن کردن دستگاه و جوشاندن آب است.

این کتری ظرفیتی 1.5 لیتری دارد و قطر آن به 13 سانتی متر می رسد، همچنین بدنه این کتری از نوع دولایه و کاملا ضد پوسته پوسته شدن است و لایه داخلی این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ در نظر گرفته شده.

توان گرمایشی این دستگاه در بیشترین حالت به 1800 وات می رسد که از طریق یک سیم حلقه ای در کف کتری به آب گرما انتقال می دهد و این کتری تنهها در 5 دقیقه میزان 1.5 لیتر آب را به نقطه جوش یا همان 100 درجه سانتی گراد می رساند.

mijia electric kettle 1a 2

ترموستات داخلی این دستگاه ساخت کشور انگلیس و بسیار مرغوب می باشد، و این اطمینان را ایجاد می کند تا دستگاه زمانی که آب به نقطه جوش رسید به طور کامل خاموش شود.

همچنین در کناره های کتری، لامپ هایی وجود دارد که وضعیت خاموش یا روشن بودن دستگاه را نشان می دهد.

این کتری برقی از لحاظ ایمنی نیز عملکرد بسیار مناسبی دارد، این دستگاه به موقع جوش آمدن آب، به طور خودکار خاموش می شود، همچنین درصورتی که دکمه دستگاه را زمانی که کتری خالی از آب است بفشارید، دستگاه خالی بودن کتری را تشخیص می دهد و روشن نمی شود و این دستگاه نیز همانند دیگر محصولات شیائومی، کاملا در برابر برق گرفتگی و شوک الکتریکی کاربر را محافظت می کند.

mijia electric kettle 1a 3

این کتری برقی، در حال حاضر در کشور چین عرضه شده است و در وبسایت چین شیائومی به فروش می رسد.

پست قبلی

گوشی Redmi 9، در ابتدای سال 2020 با پردازنده G70 مدیاتک معرفی خواهد شد

پست بعدی

اطلاعاتی از Mi 10 و Mi 10 Pro، دو پرچمدار جدید شیائومی که در ابتدای سال 2020 معرفی خواهند شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه