سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

ثبت دو پتنت جدید از شیائومی، ناچ در پایین صفحه و دوربین سلفی در لبه پایینی

در روز یکم آوریل که رر در کشور های خارجی معروف به روز دروغ آوریل می باشد، کاربران انتظار هرگونه خبر های عجیب غریب را از شرکت های تکنولوژی دارند.

خبر ثبت طرح یک گوشی با سلفی دوگانه به شکل ناچ در پایین نمایشگر در چنین روزی می تواند شوخی جالبی باشد، اما بخش جالب ماجرا این است که شیائومی چنین طرحی را به طور واقعی برای سازمان WIPO ارسال کرده و آن را به صورت رسمی ثبت کرده است، البته در گزارش این طرح، اعلام شده که در یکی از نسخه های ویژه این پتنت، دوربین های سلفی در گوشه های پایینی این گوشی قرار خواهند گرفت.

gsmarena 003 5

با توجه بیشتر به گزارش سازمان WIPO، این طرح در ماه May سال 2018 میلادی یعنی چیزی حدود یک سال پیش به ثبت رسیده است که نشان می دهد این طرح چندان هم جدید نمی باشد و البته مهر تاییدی بر واقعی بودن این خبر است.

gsmarena 002 7

از دیگر جزئیات این پتنت ثبت شده می توان به اسپیکر های زیر صفحه نمایش،حاشیه های بسیار باریک و دوربین دوگانه در بخش پشتی ٱن اشاره کرد.

البته باید عنوان کرد که شرکت ها سالانه پتنت های زیادی را به ثبت می رسانند اما فقط از تعداد معدودی از آنها استفاده می شود و بسیاری از این پتنت ها صرفا برای جلوگیری از دیگر شرکت ها برای استفاده از طرح های آنها می باشد.

پست قبلی

20 محصول جدیدی که شیائومی امروز رونمایی کرد

پست بعدی

معرفی قاب‌های جدید شیائومی، به مناسبت فروش 1.5 میلیونی گوشی Mi 9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه