سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

جمع بندی مشخصات و اطلاعات تکمیلی گوشی Redmi Note 9 Pro Max

ساعت 10 امروز صبح، شیائومی مراسم رونمایی خود را در کشور هند برگزار کرد که در این مراسم، دو گوشی ردمی نوت9 پرو و ردمی نوت9 پرو مکس معرفی شدند که انتظار می رود همانند دیگر گوشی های سری ردمی نوت، فروش بسیار بالایی را تجربه کنند، در ادامه می توانید جمعبندی کاملی بر مشخصات این گوشی داشته باشید.


پردازنده : 

شیائومی برای گوشی ردمی نوت 9 پرو مکس، از تراشه ی اسنپدراگون 720G استفاده کرده است که این پردازنده 8 نانومتری به تازگی توسط شرکت کوالکام در سال 2020 معرفی شده است، طبق اعلام شیائومی، این پردازنده می تواند امتیاز بنچمارک انتوتو معادل 280 هزار را کسب کند و در رده ی اسنپدراگون 730جی و مدیاتک جی90تی بایستد که هر یک به ترتیب در گوشی های ردمی کی30 و ردمی نوت 8 پرو استفاده شده بودند.


دوربین :

سری گوشی های ردمی نوت، همیشه نسبت به قیمت خود در بازار، از دوربین هایی با کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند، این بار شیائومی در گوشی ردمی نوت9 پرو مکس، از 4 سنسور استفاده کرده است که به ترتیب سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی GW1 ساخت سامسونگ، 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض، 5 مگاپیکسلی از نوع ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق، استفاده می کند.

دوربین این سری از گوشی های شیائومی، به صورت مربعی طراحی شده اند و در زیر آنها نیز فلش دوربین 2 گانه این گوشی قرار گرفته است.

 

درجلوی گوشی نیز، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در درون سوراخ نمایشگر قرار گرفته است که وظیفه ثبت تصاویر سلفی را بر عهده دارد، همچنین به کمک این سنسور شما امکان فیلمبرداری سلفی اسلوموشن را خواهید داشت.


صفحه نمایش :

صفحه نمایش سری جدید گوشی های شرکت ردمی، ابعاد 6.67 اینچی دارد و رزولوشن آن نیز +FullHD در نظر گرفته شده است، همچنین در بالای صفحه نمایش این گوشی، یک عدد حفره نمایشگر دیده می شود.

 

رزولوشن پنل IPS این گوشی 2400 در 1080 می باشد که توسط محافظ گوریلا گلس نسل 5 محافظت می شود، البته این محافظ بر روی قاب پشتی این گوشی نیز نصب شده است و مقاومت قابل قبولی را به آن می دهد.

باتری و سرعت شارژ:

طبق ادعای شیائومی، گوشی های این سری، از لحاظ شارژدهی بسیار بهتر از دیگر گوشی های سری ردمی نوت خواهند بود، چراکه این شرکت چینی، برای این سری، باتری حجیم 5020 میلی آمپری را تدارک دیده است که این باتری با شارژر 33 واتی درون جعبه گوشی ردمی نوت9 پرو مکس قابل شارژ می باشد.

همچنین، شیائومی در مراسم رونمایی ادعا کرد که علیرغم استفاده باتری بزرگتر در گوشی نوت9 پرو و نوت9 پرو مکس نسبت به نسل قبل، ضخامت آن دقیقا به همان اندازه باقی مانده است.

ابعاد و وزن:

ابعاد گوشی ردمی نوت9 پرو مکس، 16.5 در 7.6 سانتی متر می باشد و ضخامت آن نیز 8.8 میلیمتر اندازه گیری شده است، وزن این گوشی نیز تقریبا به 209 گرم می رسد که با توجه به باتری بسیار حجیم این گوشی، منطقی می باشد.

 

اتصالات و ارتباطات :

گوشی ردمی نوت9 پرو مکس از اسلات 3 تایی سیمکارت استفاده می کند، به طوری که شما میتوانید 2 سیمکارت و 1 کارت حافظه را همگی به طور همزمان استفاده کنید، چیزی که در گوشی های قبلی شیائومی به ندرت دیده می شد.

همچنین جک 3.5 میلیمتری هدفون، فرستنده مادون قرمز (IR Blaster) و مودم وایفای پیشرفته 2×2 MIMO، برای این گوشی در نظر گرفته شده.

سنسور اثر انگشن این گوشی، برخلاف دیگر گوشی های سری ردمی نوت، بر روی دکمه پاور و در کناره گوشی قرار گرفته است.

رنگ بندی، حافظه داخلی و حافظه رم:

شیائومی گوشی های سری ردمی نوت9 پرو مکس را در 3 رنگ آبی، مشکی و سفید عرضه خواهد کرد.

همچنین این گوشی به حافظه های از نوع UFS 2.1 مجهز شده است که در دو نسخه 6 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم، 128 گيگابايت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود.

corporating

پست قبلی

جمع بندی مشخصات و اطلاعات تکمیلی گوشی Redmi Note 9 Pro

پست بعدی

ویدیو: (قسمت دوم) نقد و بررسی ویدئویی گوشی شیائومی Mi 10 (با زیرنویس اختصاصی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه