سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

ویدیو: (قسمت دوم) نقد و بررسی ویدئویی گوشی شیائومی Mi 10 (با زیرنویس اختصاصی)

اولین سری از پرچمدار های سال 2020 شیائومی، می10 (Mi 10) و می10 پرو (Mi 10 Pro) می باشند، که ماه گذشته، طی یک مراسم رونمایی آنلاین در کشور چین معرفی شدند.

گوشی می10 با قیمت پایه 570 دلار و می10 پرو، با قیمت پایه 715 دلار در بازار چین عرضه شدند و موجودی آنها نیز پس از هربار پیش فروش به سرعت به پایان می رسد و این دو گوشی در بین کاربران چینی محبوبیت بسیاری پیدا کرده است.

در این ویدیو میتونید نقد و بررسی تخصصی و حرفه ای گوشی می10 را تماشا کنید که توسط کانال یوتیوب Techtablets، ضبط شده است و تیم مجله شیائومی، زیرنویس فارسی این ویدیو را در اختیار شما قرار داده است.

در این ویدیو، گوشی می10 5جی نسخه 8/128، مورد نقد و بررسی پیج یوتیوب TechTablets قرار گرفته و از جوانب مختلف سنجیده شده است.

در این قسمت، مواردی مانند شارژدهی گوشی می10، سرعت شارژ آن، و مشکلات مختلف آن در طول 1 هفته استفاده بیان می شود، درصورتی که قصد خرید گوشی می10 را دارید، بهتر است تا این ویدیو را تماشا کنید.

لازم به ذکر است که گوشی می10، در ابتدا دارای چند باگ نرم افزاری بود، این ویدیو، نزدیک به 3 هفته پیش ضبط و پخش شده است و تا به الان، بسیاری از مشکلات نرم افزاری آن از طریق بروزرسانی ها حل شده است.

لازم به ذکر است که یوتیوبر کانال TechTablets، کاملا بی طرفانه و بسیار سختگیرانه نسبت به گوشی های تست شده نظرات خود را اعلام می کند و ممکن است برخی از ایرادات ذکر شده حتی برای شما چندان قابل تشخیص نباشد، اما با این حال، نقد و بررسی های این کانال یوتیوب، بسیار قابل استناد و واقعی می باشد.

corporating
پست قبلی

جمع بندی مشخصات و اطلاعات تکمیلی گوشی Redmi Note 9 Pro Max

پست بعدی

مروری بر مشخصاتی که تا به الان از گوشی Redmi K30 Pro فاش شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه