سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

دستگاه تصفیه هوای جدید شیائومی با نام Mijia Air Purifier 3 معرفی شد

یکی از محصولات بسیار پرفروش شیائومی که مدت ها قبل نیز وارد بازار شد، دستگاه تصفیه هوای شیائومی می باشد که این شرکت در طول زمان نسخه های جدیدی از این دستگاه را با امکانات جدید و قدرت تصفیه بیشتر روانه بازار کرد.

اولین دستگاه تصفیه هوای شیائومی، نزدیک به 5 سال پیش یعنی سال 2014 معرفی شد که مورد استقبال بسیاری از شهروندان چینی قرار گرفت، به خصوص در شهر های پرجمعیت چین که آلودگی هوای آنها بیش از حد مجاز است.

 

دو روز پیش، شیائومی با همکاری شرکت Zhimi سومین نسل از دستگاه های تصفیه هوای خود را با نام Mijia Air Purifier 3 رونمایی کرد که در مقایسه با نسل قبلی، دریچه های بزرگتری دارد تا حجم هوای بیشتری را جابجا کند اما بهتر است بدانید که ابعاد کلی دستگاه تفاوتی با نسل قبلی خود ندارد، دستگاه تصفیه هوای شیائومی، می تواند تا حجم بسیار زیاد 6660 لیتر را در طول 1 دقیقه تصفیه کند که برای یک فضای بسته با مساحت 48 متر مربع مناسب می باشد و البته این مقدار در نسل دوم دستگاه تصفیه هوای شیائومی، 37 متر مربع بود  و حالا نسل سوم این دستگاه 29 درصد عملکرد بهتری از خود به جای می گذارد.

Xiaomi Mi Air Purifier 3 2

صدای تولیدی توسط دستگاه تصفیه هوای شیائومی، با وجود افزایش حجم هوای تصفیه شده، همان مقدار 32 دسی بل باقی مانده است که به ندرت قابل شنیدن است و بدون ایجاد مزاحمت برای افراد داخل خانه می تواند به کار خود ادامه دهد همچنین برق مصرفی این دستگاه در بیشترین حالت به 38 وات می رسد که نسبت به دیگر دستگاه های مشابه مصرف برق کمتری دارد.

Xiaomi Mi Air Purifier 3 6

در بخش طراحی نسل سوم این دستگاه، شیائومی همانند نسل قبلی عمل کرده است، صفحه نمایش OLED، دایره ای در وسط این دستگاه اطلاعات مختلفی را از وضعیت هوا، فیلتر ها و دیگر موارد در دسترس کاربر قرار می دهد، همچنین این اطلاعات از طریق نرم افزار Mijia App شیائومی نیز قابل دسترسی می باشند و همچنین این نرم افزار از اسپیکر هوشمند شیائومی که از دستیار صوتی این شرکت استفاده می کند نیز دستور می گیرد.

Xiaomi Mi Air Purifier 3 3

دستگاه Mijia Air Purifier 3، نسبت به نسل قبل خود امکان تغییر سرعت در سه حالت کم، متوسط و زیاد را اضافه دارد، این دستگاه در داخل به یک سنسور لیزری مجهز شده است که ذره هایی با سایز میکرون را تشخیص می دهد و وضعیت هوای داخل اتاق را به کاربر ارائه می دهد.

Xiaomi Mi Air Purifier 3 5

تصفیه کننده هوای Mijia Air Purifier 3، در روز 25 مرداد ماه فروش خود را آغاز خواهد کرد و انتظار می رود تا این دستگاه آمار فروش بالایی را در کشور چین تجربه کند.

Xiaomi Mi Air Purifier 3 4

 

 

 

 

 

پست قبلی

پرچمدار 5G شیائومی، در وبسایت TENAA رویت شد

پست بعدی

ماساژور گردنی شیائومی معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه