سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

رونمایی از دو مانیتور حرفه ای 34 و 24 اینچی شیائومی

شیائومی نزدیک به 1 سال است که در حال تولید وسایل گیمینگ مختلف نظیر صندلی گیمینگ، کیبورد و موس گیمینگ، هدفون گیمینگ و … می باشد، اما تنها کمبودی که در اکوسیستم بزرگ شیائومی دیده میشد، وجود مانیتور های حرفه ای و خانگی بود که حالا شیائومی با معرفی 2 مدل از آنها با قیمتی رقابتی وارد بازار مانیتور ها نیز شده است.

مانیتور Mi Surface Display 34-Inch:

هفته گذشته شیائومی از یک مانیتور گیمینگ 34 اینچی پرده برداشت که توجهات زیادی را به دلیل قیمت مناسب و امکانات حیرت انگیز آن به خود جلب کرد.

SFSDFsdf

این مانیتور از یک پنل فوق عریض خمیده 34 اینچی ساخت شرکت BOE با رفرش ریت 144 هرتز استفاده می کند که چنین مشخصاتی تا به همینجا هر کاربر حرفه ای را به خود جذب می کند، رزولوشن این صفحه نمایش WQHD با نسبت صفحه به بدنه 21:9 در نظر گرفته شده است که نسبت به یک مانیتور معمولی 16:9 نزدیک به 30 درصد عریض تر می باشد؛ همچنین میزان خمیدگی این مانیتور 1500R گزارش شده است.

sdfasdggfsg

مانیتور Mi Surface Display، میتواند تا 121 درصد از رنگ های sRGB و 85 درصد رنگ های NTSC را پوشش دهد، رزولوشن دقیق این مانیتور 3440 در 1440 پیکسل می باشد، کنتراست این دستگاه 3000:1 و میزان تولید روشنایی آن نیز 300 نیت می باشد.

asdASDFDF

از دیگر امکانات این مانیتور می توان به پشتیبانی از قابلیت AMD Free-Sync، قابلیت تقسیم صفحه (Split Screen)، تصویر در تصویر (PIP) و سرعت پاسخویی 4 میلی ثانیه اشاره کرد.

ASDAsdaSDG

در پشت این مانیتور 6 پورت تعبیه شده است که شامل 2 پورت HDMI 2.0، دو پورت DisplayPort 1.4، یک پورت پاور و یک عدد جک هدفون خروجی برای اتصال اسپیکر به آن می باشد.

این مانیتور حاشیه های بسیار باریکی دارد و زیبایی منحصر به فرد آن نیز بخاطر همین حاشیه های باریک می باشد، و امکان تغییر زاویه مانیتور به سمت چپ، راست بالا و پایین وجود دارد، همچنین این مانیتور قابلیت نصب شدن بر روی دیوار را نیز دارا می باشد.

afSDGSDGG

قیمت بسیار مناسب این دستگاه گیمر های بسیاری را تحت تاثیر قرار داده است، چرا که این مانیتور با چنین مشخصاتی قیمتی نزدیک به یک دوم یا حتی یک دوم مانیتور هایی با مشخصات مشابه در دیگر برند ها دارد.

مانیتور Mi Display 23.8-Inch:

شیائومی در کنار مانیتور حرفه ای و گیمینگ خود، یک مانیتور اداری/خانگی را نیز معرفی کرد که قیمت بسیار ارزانتری (نزدیک به یک سوم) نسبت به مانیتور گیمینگ این شرکت دارد.

20191017 101926 47

صفحه نمایش این مانیتور کاملا بدون حاشیه می باشد و لبه های بسیار باریکی دارد، برخلاف نسخه گیمینگ این مانیتور سایز 23.8 اینچی دارد و طراحی آن نیز تخت می باشد، این مانیتور رفرش ریت عادی 60 هرتز را دارد و زاویه دید آن نیز 178 درجه اعلام شده است که نشان می دهد پنل این دستگاه از نوع IPS می باشد.

20191017 101908 758

توان مصرفی این مانیتور 24 وات می باشد و روشنایی آن نیز به 250 نیت میرسد، همچنین مقدار سرعت پاسخگویی آن نیز 6 میلی ثانیه اندازه گیری شده است، لازم به ذکر است که پورت های این دستگاه فقط به پورت پاور و یک عدد ورودی HDMI محدود می شود و وزن این دستگاه به همراه پایه آن تنها 4.2 کیلوگرم می باشد، این مانیتور نیز امکان چرخش به چپ، راست، بالا و پایین را به کاربر می دهد.

dfasfgsdfgdfg

هنوز اطلاعاتی از زمان دقیق عرضه عمومی این دو مانیتور در دسترس نیست ولی پیش فروش مانیتور گیمینگ Mi Surface Display آغاز شده است و بزودی نیز عرضه عمومی آن آغاز خواهد شد.

پست قبلی

دانلود نرم افزار گوگل کمرا برای 19 گوشی شیائومی (بروزرسانی نسخه های قدیمی و اضافه شدن 6 گوشی جدید به لیست)

پست بعدی

نقد و بررسی پهپاد شیائومی، مدل Mini Drone

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه