سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

رونمایی از پرده هوشمند Aqara شیائومی

شیائومی از یک وسیله هوشمند دیگر رونمایی کرد و آن هم پرده‌ای هوشمند به اسم آکرا است.  این شرکت قصد دارد تا یکی از کار‌های روزانه شما را از بین ببرد. شما دیگر لازم نیست برای باز و بسته کردن پرده‌های منزلتان از جای خود بلند شوید و شیائومی با این محصول زحمت این کار را از دوش شما برداشته است. آکرا در واقع یک موتور است که در کنار چوب پرده نصب می‌شود و شما می‌توانید با استفاده از یک کنترل و و از راه دور به پرده برای باز و بسته شدن دستور دهید.

2

این وسیله جالب هوشمند از پروتکل کم مصرف Zigbee استفاده می‌کند. این پرده هوشمند می‌تواند با استفاده از سنسور‌های چند کاره شیائومی و یا دستگاه تهویه هوای آکرا به شبکه متصل شود. این پرده هوشمند می‌تواند با استفاده از برنامه Mi Home ارتباط بین کاربر و پرده را برقرار کند.

3

این پرده هوشمند این اجازه را به کاربران خود می‌دهد که کنترل پرده‌های متصل در خانه را به دست بگیرند. برای مثال کاربر می‌تواند تایمری را تنظیم کند که این پرده هوشمند در ساعت مورد نظرش باز و یا بسته شود. این پرده قابلیت این را دارد که با تابیدن نور به آن شروع به باز شدن شود و یا زمانی که کاربر از منزل خارج می‌شود به صورت اتوماتیک بسته شود. یکی از نکات مثبت و قابلیت‌های دیگر آکرا این مورد است که این پرده هوشمند در زمان باز و بسته شدن در صورتی که مانعی باعث نگه داشتن پرده شود برای جلوگیری از آسیب پرده‌ها عمل باز و بسته شدن را متوقف کند.

4

یکی دیگر از نکات مثبت این پرده هوشمند سر و صدای کم آن است به گونه‌ ای که آن را برای هر خانه‌ای مناسب کرده است. سروصدای تولیدی این پرده کمتر از 30 دسیبل است.

پست قبلی

نقد و بررسی گوشی Redmi 4X شیائومی

پست بعدی

نقد و بررسی گوشی Mi Note 2 شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه