سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

ساعت هوشمند بسیار ارزان شیائومی تحت برند Haylou معرفی شد

شیائومی امروز اولین ساعت هوشمند خود را تحت برند Haylou معرفی کرد و همزمان با معرفی پیش فروش این محصول نیز در وبسایت Youpin شیائومی آغاز شد.

sdfasdfasdf

این محصول طراحی متفاوتی با Mi Band 4 شیائومی دارد و بیشتر به ساعت های گرانقیمت شیائومی شبیه است؛ این محصول از یک صفحه نمایش رنگی 1.3 اینچی مربعی استفاده می کند که رزولوشن آن 240 در 240 پیکسل می باشد.

Haylou smartwatch b

این ساعت تنها 34 گرم وزن دارد و نزدیک به 50 درصد سنگینتر از می بند4 می باشد، وزن 34 گرمی این دستبند با احتساب بند پلاستیکی این ساعت می باشد.

Haylou smartwatch c

ساعت هوشمند Haylou، با گواهی IP68 عرضه شده است که آن را تا عمق 1.5 متری آب محافظت می کند، این درحالیست که می بند4 قادر است تا عمق 50 متری بدون مشکل به عملکرد خود ادامه دهد.

Haylou smartwatch a

همچنین این ساعت هوشمند از اتصال بلوتوث 4.2 استفاده می کند و می بند4 نیز از اتصال پایدارتر بلوتوث 5.0 بهره می برد.

از امکانات ساعت هوشمند هایلو می توان به امکان ثبت فعالیت 9 ورزش مختلف، کنترل ضربان قلب 24 ساعته، ثبت و تحلیل اطلاعات خواب، تنظیم یادآور و هشدار، نمایش پیام ها اشاره کرد که این 9 ورزش ذکر شده شامل راه رفتن، دویدن، پیاده روی سریع، دوچرخه سواری، تردمیل، فیتنس، کوهنوردی، دوچرخه ثابت و یوگا می شود.

sdfasdfasfdasdf

عملکرد این ساعت هوشمند به طور کلی مشابه می بند4 می باشد که البته می بند4 نسبت به آن برتری هایی نیز دارد، همچنین ظرفیت باتری داخلی ساعت هوشمند هایلو 210 میلی آمپر می باشد که این ساعت هوشمند را نهایتا تا 14 روز همراهی می کند که این در برابر شارژدهی می بند4، تا حدودی کمتر است.

adsfasdfasdfasdf

این ساعت هوشمند از لحاظ قیمتی به مقدار کمی ارزانتر از می بند4 می باشد که البته می بند4، امکانات و مشخصات بهتری را مانند اتصال بلوتوث 5.0، شارژدهی بهتر و ضد آب بودن تا عمق 50 متر را ارائه می دهد، اما با این حال اگر به دنبال ساعت هوشمندی از شیائومی با قیمتی کمتر می گردید، Haylou Smart Watch گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد.

asfgasfgasfgafsdg

همچنین لازم به ذکر است که این ساعت هوشمند از نرم افزار Mi Fit استفاده نمی کند و با نرم افزار مخصوص خود با نام Haylou Sport App همراه خواهد بود.

asdfsdfsDF

زمان تحویل این ساعت به افرادی که آن را پیش خرید کرده اند نزدیک به 2 ماه دیگر خواهد بود که با توجه به قیمت پایین این دستگاه می توان انتظار پیش فروش بسیار زیادی را از آن داشت و همین مورد باعث می شود تا عرضه کلی این دستگاه به بازار تا 3 ماه به طول بی انجامد.

پست قبلی

تشک خواب هوشمند شیائومی معرفی شد

پست بعدی

نقد و بررسی پروژکتور Mi Laser Projector 150

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه