سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

سریع‌ترین خودروبرقی سوپر اسپرت جهان NIO EP9 و نسخه ویژه رابط‌کاربری MIUI 9

در نوامبر گذشته از اولین مدل تولید شده خودرو NIO EP9 یکی از سریع ترین سوپر اسپرت الکتریکی جهان در لندن به صورت رسمی رونمایی شد. و حالا شیائومی اعلام کرده است که NIO EP9 به رابط کاربری MIUI 9 مجهز خواهد شد.

شیائومی این خبر را با استفاده از انتشار یک پوستر اعلام کرده است. در این پوستر یک مسیر مسابقه شبیه به عدد 9 قرار دارد. در  قسمت پایین این پوستر عبارت “MIUI X NIO” دیده میشود و همچنین شیائومی خبر همکاری خود با این شرکت خودروسازی را با استفاده از این پوستر و جمله : “سریع‌ترین اتومبیل‌الکتریکی جهان به سریع‌ترین سیستم عامل موبایل تجهز می‌شود.” اعلام کرده است.

2

هنوز جزئیاتی مبنی بر اینکه MIUI 9 چگونه بر روی این خودرو اجرا می‌شود، منتشر نشده است. اما میتوان این حدس را زد که این رابط کاربری شیائومی به منظور کنترل برخی از عملکردهای کنترل خودرو از جمله باز کردن درهای آن، کنترل از راه دور و موارد دیگری از این دست مورد استفاده قرار بگیرد.

این همکاری منطقی به نظر می رسد چرا که این دو کمپانی چینی روابطه نزدیکی دارند و علاوه بر این لی‌جون مدیر ارشد اجرایی شیائومی به عنوان سرمایه گذار و مالک یکی از شش خودروی  NIO EP9 خواهد بود. در آینده می‌توانیم جزئیات بیشتری در مورد این همکاری بشنویم البته زمانی که این همکاری به صورت رسمی و واضح اعلام شود.

 

پست قبلی

معرفی گوشی Redmi Note 5A

پست بعدی

معرفی گوشی Mi Mix 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه