سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

شیائومی و نوکیا توافقنامه همکاری در کسب و کار امضا کردند

بر طبق توافقنامه ای که بین شیائومی و نوکیا امضا شده است نوکیا تعدادی از پتنت‌های خود را به فروش رسانده است. صدور مجوز متقبال استانداردهای همراه و پنت‌های اساسی نیز یکی دیگر از قسمت های این توافقنامه است. همچنین نوکیا تعهد کرده است که تجهیزات زیرساخت شبکه طراحی شده برای ظرفیت بالا را برای شیائومی تامین کند.

علاوه بر موارد بالا شیائومی و نوکیا در زمینه ایجاد راه‌حال‌های نقل‌ و‌ انتقال نوری برای اتصالات مرکز داده و مسیریابی Ip بر اساس پردازنده جدید FP4 نیز همکاری کنند. البته بر اساس این توافقنامه همکاری های این دو شرکت به همین جا ختم نمیشود و آنها تمایل دارند در زمینه های متنوعی مانند هوش مصنوعی، واقعیت مجازی و اینترنت اشیاء نیز با یکدیگر به همکاری جدی بپردازند.

nokia xiaomi agreement 01

مدیر عامل نوکیا، راجیف سوری در مورد این توافقنامه میگوید:

از این توافقنامه خوشحال هستیم چرا که در حال حاضر شیائومی یکی از بزرگترین تولید کنندگان گوشیهای هوشمند در سطح جهان است. ما اماده ایم که در پروژه های استراتژیک با این شرکت همکاری کنیم. ما خوشحالیم که شیائومی به عنوان شرکتی بزرگ و خوشنام به خانواده مجوزهای ثبت اختراع ما امده است.

مدیر عامل شیائومی، آقای لی جون نیز مورد این قرارداد همکاری میگوید:

ما به عنوان شرکتی که به دنبال ارائه نوآوری های تکنولوژیکی هیجان انگیز به جهان است از این فرصتی که برای همکاری با نوکیا به وجود آمده است بسیار خرسند هستیم. ما تعهد داریم که با رهبران تکنولوژی جهان همکاری های بلند مدتی داشته باشید. این توافق همکاری به ما این اجازه را میدهد که به ساخت شبکه هایی بزرگ با قدرت بالا در نرم افزار اقدام کنید. ما به دنبال ارائه محصولات و خدمات قابل توجه و جذاب به کاربران و علاقه مندان به خود در سرتاسر جهان هستیم.

پست قبلی

با تی برقی شیائومی سریعتر و راحت تر تمیز کنید

پست بعدی

معرفی نسخه ویژه گوشی Mi Note 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه