سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

طراحی هایی که می توان از گوشی های سال 2019 شیائومی انتظار داشت

شرکت شیائومی همیشه سعی دارد تا از آخرین نوآوری ها در گوشی های هوشمند خود استفاده کند، اولین گوشی از سری Mi Mix یکی از اولین های دنیای گوشی های هوشمند در زمان رونمایی خود بود که از بدنه سرامیکی و صفحه نمایشی با حاشیه های بسیار باریک استفاده می کرد.

در ادامه نیز طراحی های کم حاشیه تری از این گوشی در نسل های بعد، یعنی Mix 2، Mix 2s و در نهایت Mi Mix 3 دیده شد که شیائومی در آن ها حاشیه های گوشی های خود را تا حد ممکن به حداقل می رساند.

حالا این بار شیائومی از پتنت هایی برای گوشی های جدید خود در سال 2019 پرده برداشته است که خبر از طراحی های جدید در پرچمدار های سال جدید این شرکت می دهد و این می تواند نشانگر این باشد که شیائومی از طراحی گوشی هایی با ناچ (بریدگی بالای صفحه) با اندازه ی بزرگ و یا حتی طراحی کشویی همانند گوشی Mi Mix 3 دست کشیده است و حالا سعی دارد گوشی های خود را با طرح هایی جدیدتر، برای سال 2019 روانه بازار کند.

پتنت اولی که شیائومی ثبت کرده است شامل 4 طرح مختلف از نوع حفره درون نمایشگر می باشد، در این طرح شیائومی، جزئیات زیادی مشخص نیست اما می توان این اطمینان را داد که حفره های تعبیه شده در قسمت های بالایی نمایشگر مربوط به دوربین های سلفی دوگانه می باشد و البته در طرح سمت راستی می توان یک حفره مخصوص اسپیکر مکالمه را نیز مشاهده کرد؛ در تصویر زیر می توانید طرح های ارائه شده شیائومی را مشاهده کنید.

 

photo 2019 02 12 17 50 56

 

پتنت دوم معرفی شده از سوی شیائومی مربوط به یک گوشی کاملا بدون حاشیه می باشد که از هر 4 طرف یعنی بالا، پایین، چپ و راست خمیده می باشد، شیائومی قبل تر در گوشی Mi Note 2 از لبه های چپ و راست خمیده استفاده کرده بود که البته باعث افزایش احتمال ترک خوردن صفحه نمایش این دستگاه بر اثر ضربات شده بود اما با این حال شیائومی تصمیم گرفته تا طرحی از یک گوشی را ثبت کند که علاوه بر حاشیه های کناری، حاشیه های بالا و پایین آن نیز خمیده خواهد بود.

 

photo 2019 02 12 17 50 49

 

طرح سوم درواقع چیزی بیشتر از یک پتنت می باشد، این طرح یک رندر سه بعدی از گوشی هوشمند تاشوی شیائومی است که قرار است در سال 2019 رونمایی شود، این طرح نمای جالب تری از این گوشی به کاربر می دهد اما همچنان طراحی بدنه پشتی این گوشی نامعلوم است.

این گوشی مراحل ساخت و آماده سازی خود را طی کرده است و چندین نمونه آزمایشی از آن تا به حال ساخته شده است و انتظار می رود تا این گوشی طی 3 ماه آینده معرفی و روانه بازار شود.

 

photo 2019 02 12 17 50 38

 

شیائومی در سال 2018 به لطف شرکت Pocophone و BlackShark چیزی حدود 7 پرچمدار مجهز به پردازنده اسنپدراگون 845 را روانه بازار کرد و احتمال می رود تا با ورود شرکت Redmi به دنیای ساخت گوشی های پرچمدار، شیائومی بتواند تا چیزی حدود 9 و یا حتی 10 پرچمدار مجهز به پردازنده اسنپدراگون 855 را در سال 2019 رونمایی کند.

طرح های بالا همگی مربوط به شرکت شیائومی می باشد و ممکن است در هر یک از پرچمدار های این شرکت از جمله گوشی های Poco F2، Black Shark SkyWalker و یا حنی پرچمدار شرکت Redmi نیز دیده شود.

پست قبلی

هرآنچه که درمورد نسخه جدید گوشی Black Shark شیائومی می‌دانیم

پست بعدی

پرچمدار نسخه نهم شیائومی، زودتر از انتظار معرفی خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه