سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

فردا، در مراسم رونمایی شیائومی کدام محصولات رونمایی خواهد شد ؟

شیائومی سال 2019 خود را با قدرت آغاز کرده است و تا به الان بالغ بر 7 گوشی هوشمند از ابتدای سال 2019 رونمایی کرده است و قصد متوقف کردن آن را نیز ندارد.

 

شیائومی از چندین روز پیش پوستر های رسمی خود را به منظور رونمایی از 3 گوشی جدید خود یعنی Redmi 7، Redmi Note 7 Pro و Black Shark 2 در فضای مجازی منتشر کرده بود که قرار است این سه محصول همزمان در شهر بیژینگ کشور چین در روز 27 اسفند ماه 97 رونمایی شوند که در ادامه تمامی مشخصات فاش شده از این گوشی ها را بررسی خواهیم کرد.

 

Redmi 7:

گوشی Redmi 7 شیائومی که از پایینرده های این شرکت به حساب می آید به یک صفحه نمایش احتمالا 5.97 اینچی با رزولوشن +HD و ناچ قطره ای مجهز شده است و از پردازنده 8 هسته ای اسنپدراگون 632 استفاده خواهد کرد؛ این گوشی دارای یک دوربین دوگانه 12 و 2 مگاپیکسلی می باشد و از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی استفاده می کند،از دیگر مشخصات فنی این پایین رده ی ارزان قیمت می توان به باتری 3900 میلی آمپری، محافظ گوریلا گلس 5، فرستنده مادون قرمز، پشتیبانی از کارت حافظه اشاره کرد.

این گوشی در سه رنگ قرمز، آبی و مشکی در 3 نسخه 2/16، 3/32 و 4/64 روانه بازار خواهد شد.

gsmarena 001 5

Redmi Note 7 Pro:

گوشی Redmi Note 7 Pro بیشتر از 2 هفته پیش در کشور هند رونمایی شد و قرار است تا نسخه چین این گوشی نیز در کشور چین رونمایی شود که طبق اعلام مدیران شیائومی، نسخه چین این گوشی قرار است تفاوت هایی جزئی با نسخه هند آن داشته باشد اما قرار بر این است مشخصات اصلی هر دو گوشی یکی باشند.

تا به الان هیچ یک از تفاوت های نسخه چین و هند این گوشی مشخص نشده است اما از مشخصات فنی تایید شده ی این گوشی می توان به پردازنده Snapdragon 675، صفحه نمایش 6.3 اینچی با رزولوشن +FullHD به همراه ناچ قطره ای، باتری 4000 میلی آمپری، دوربین دوگانه 48 و 5 مگاپیکسلی به همراه سنسور سونی اشاره کرد.

gsmarena 002 5

BlackShark 2:

برخلاف همیشه که قبل از رونمایی از پرچمدار های شیائومی بسیاری از اطلاعات و تصاویر آن ها لو می رفت، این بار برای گوشی Black Shark 2 چنین اتفاقی رخ نداده است، بسیاری از مشخصات این گوشی تا به الان نامشخص مانده است، این گوشی قرار است به همراه پردازنده بسیار قدرتمند Snapdragon 855 عرضه شود، همچنین این گوشی از نسل سوم تکنولوژی خنک کننده مایع استفاده خواهد کرد که عملکرد دستگاه را تا حد بسیار زیادی بهبود می بخشد.

گوشی Black Shark 2 به همراه یک نسخه خاص نیز عرضه خواهد شد که 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت حافظه رم خواهد داشت که قطعا قیمت بسیار بالاتری نسبت به نسخه پایه آن دارد.

gsmarena 002 4

پست قبلی

مقایسه تخصصی دو میانرده، A7 2018 و Mi 8 Lite

پست بعدی

ردمی7، نسخه چین ردمی نوت7 پرو و دو محصول دیگر از ردمی معرفی شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه