سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

معرفی خودنویس فلزی شیائومی

شیائومی نسخه جدید خودنویس خود را معرفی کرد. این نسخه فلزی بوده،‌ 14 سانتیمتر طول و 9.5 میلیمتر قطر دارد. طراحی این خودنویس نیز مانند نسخه قبل که از جنس پلاستیک بود به صورتی است که که نگهداشتن آن در دست بسیار ساده و استفاده از آن بسیار راحت باشد. در ساخت این خودنویس از آلیاژ آلومینیوم استفاده شده است و همین موضوع باعث می‌شود زمانی که آن را در دست نگه می‌دارید احساس خوبی داشته باشید. و همچنین ماده به کار رفته بر روی بدنه آن باعث می‌شود که در برابر خوردگی نیز مقاومت زیادی داشته باشد.

5

2

مانند نسخه قبلی خودنویس شیائومی جوهر این نسخه نیز به گونه‌ای است که سر ریز نشده و در هنگام نوشتن نیز قطع نمی‌شود پس، از این جهت جای هیچ نگرانی برای مصرف کنندگان وجود ندارد. این خودنویس از ویژگی چرخش 180 درجه برخوردار بوده و توپ تنگستنی آن نیز دارای دقت 0/5  میلیمتر می‌باشد. خودنویس شیائومی (MIJIA) در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای عرضه شده است .

3

 زمانی که خودنویس شیائومی در دست گرفته می‌شود احساس خوبی به کاربر منتقل می کند. این خودنویس دارای ظاهری زیبا و طراحی خوب و همچنین کارایی قابل توجهی است که می‌تواند یک انتخاب عالی برای کسانی باشد که دوست دارند یک خودنویس شیک با قیمتی مناسب داشته باشند.

خرید خودنویس شیائومی

پست قبلی

نقد و بررسی جارو برقی هوشمند شیائومی

پست بعدی

قابلیت جدیدی که در آپدیت بعدی MIUI 8 شاهد آن خواهیم بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه