سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

مشخصات احتمالی گوشی های Mi Max 4 و Mi Max 4 Pro فاش شد

گوشی های سری مکس شیائومی که به باتری قوی و صفحه نمایش بسیار بزرگ شناخته می شوند، هر ساله در میانه های سال میلادی معرفی می شوند، اما این بار، چندین ماه زودتر از همیشه، شایعه هایی از مشخصات گوشی های جدید شیائومی از سری مکس به گوش می رسد.

منبع این اطلاعات فاش شده طبق معمول، شبکه اجتماعی ویبو می باشد که در کشور چین بسیار محبوب و همه گیر است؛ طبق اطلاعات فاش شده، شیائومی در نظر دارد تا طی چند ماه آینده از 2 گوشی سری مکس با نام های Mi Max 4 و Mi Max 4 Pro رونمایی کند که هردوی آنها به صفحه نمایش 7.2 اینچی همراه با ناچ و حاشیه های بسیار باریک مجهز می شوند که البته طبق چندین رندر احتمای منتشر شده، ناچ قطره ای این گوشی به شکل سوراخ نمایشگر در وسط قرار می گیرد.

طبق شایعات، دو گوشی Mi Max 4 و Mi Max 4 Pro بسیار مشابه با Redmi Note 7 می باشند و هرسه گوشی در قسمت پشتی و جلویی از محافظ Gorilla Glass 5 استفاده می کنند که باعث می شود  گوشی ظاهر بسیار زیبایی رو به خود بگیرد و کیفیت یک گوشی بالارده را در دست القا کند.

photo 2019 02 02 09 44 30

این منبع اعلام کرده است که گوشی Mi Max 4 همانند Redmi Note 7 از پردازنده اسنپدراگون 660 و گوشی Mi Max 4 Pro همانند گوشی معرفی نشده ی Redmi Note 7 Pro از پردازنده ی اسنپدراگون 675 استفاده می کند؛ همچنین گوشی Mi Max 4 از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی GM1 ساخت سامسونگ و نسخه Pro آن از سنسور 48 مگاپیکسلی IMX 586 ساخت سونی استفاده می کند که از این بابت نیز بسیار مشابه با دو گوشی از سری Redmi Note 7 می باشند و بر اساس رندر های احتمالی دوربین دوگانه ی این دو گوشی به صورت عمودی در وسط قرار دارند.

این میانرده که ساخت شیائومی است، طبق معمول همیشه در چند نسخه 4/64، 6/64 و 6/128 وارد بازار می شود و قطعا این گوشی ها رنگهای مختلفی نیز خواهند داشت که هنوز مشخص نشده است؛ غول های بزرگ شیائومی همانند نسل های قبلی خود به باتری های غول پیکر نیز مجهز شده اند، این بار شیائومی برای این دو گوشی باتری 5800 میلی آمپری را در نظر گرفته است که می توان مقدار 10 تا 13 ساعت اسکرین (مدت زمان روشن ماندن صفحه نمایش در طول استفاده) را در آن پیشبینی کرد.

این گوشی به احتمال بسیار زیاد از Quick Charge نسخه 4 یا 3 (18 واتی) پشتیبانی خواهد کرد، همچنین گوشی های Mi Max 4 و Mi Max 4 Pro به همراه رابط کاربری MiUi 11 بر پایه ی اندروید 9 وارد بازار میشوند.

photo 2019 02 02 09 44 17

دو گوشی جدید شیائومی از سری مکس، طبق مشخصات پیشبینی شده، نسخه ای با سایز بزرگتر و باتری بهتر از گوشی های Redmi Note 7 به شمار می روند، اما انتظار می رود تا قیمت و کیفیت ساخت بالاتری نیز نسبت به آنها داشته باشند و البته زمان دقیقی برای معرفی این دو گوشی اعلام نشده است و تمامی مشخصات فاش شده از آنها تنها جزئی از احتمالات می باشد.

 

پست قبلی

بررسی گوشی Redmi Note 7

پست بعدی

نقد و بررسی گوشی Mi Play: جایگزینی مناسب برای گوشی Mi A2 Lite

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه