سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

معرفی و بررسی مخلوط‌کن، بخاری برقی و زانوبند طبی شیائومی

شیائومی امروز از 3 محصول دیگر با کاربرد های متفاوت را به بازار عرضه کرد

این بار شیائومی یکی دیگر از لوازم آشپزخانه را به شکل هوشمند تبدیل و رونمایی کرد، محصول جدید شیائومی یک مخلوط من قدرتمند در کنار یک اپلیکیشن و قابلیت اتصال به تلفن هوشمند می باشد.

این مخلوط کن هوشمند توسط شرکت وایومی (از زیر مجموعه های شرکت شیائومی) رونمایی شده و دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد.

این مخلوط کن دارای توان اسمی 1800 وات می باشد و قادر است تا تیغه های خود را با سرعت 30 هزار دور در دقیقه به چرخش دربیاورد که با چنین سرعتی می‌تواند تقریبا هرچیزی را خرد و تکه تکه کند، همچنین تیغه های این مخلوط کن از جنس فلز ضد زنگ می باشند و می‌توان بعد از استفاده آنها را به کمک آب شستشو داد.

photo 2018 10 18 18 32 45

قسمت بالایی این مخلوط کن از جنس شیشه می باشد و قادر است تا دمای منفی 20 الی 120 درجه سانتیگراد را بدون شکستن تحمل کند و همچنین این مخلوط کن دارای 8 حالت خرد کردن متناسب با نیاز کاربر می باشد که می‌توانید از طریق دکمه های روی دستگاه و یا اپلیکیشن هوشمند، حالت مورد نیاز خود را تنظیم کنید.

همچنین این مخلوط کن قادر است تا در صورت ایجاد مشکل از جمله گرم شدن بیش از حد، اتصال کوتاه و مشکلات داخلی دیگر، از طریق اپلیکیشن به شما هشدار دهد.

photo 2018 10 18 18 32 49

محصول دومی که شیائومی امروز رونمایی کرده، یک وسیله پزشکی می باشد

و برای افرادی درست شده که دچار درد در ناحیه ی زانو هستند

این محصول یک زانو بند از شرکت PMA (از زیر مجموعه های شیائومی) می باشد، این زانو بند از جنس گرافن می باشد.

در این زانو بند از یک گرم کننده استفاده شده که با گرم کردن زانو می تواند درد کاربر را تا حد قابل توجهی کاهش دهد، باتری این زانو بند از طریق کابل MicroUSB شارژ می شود و ادارای ابعاد 54  در 32 سانتی متر می باشد.

photo 2018 10 18 18 32 55

اخرین محصولی که شیائومی امروز رونمایی کرده یک بخاری می باشد.

شیائومی تصمیم گرفته که با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما یک بخاری برقی کوچک را به بازار عرضه کند

در ساخت این بخاری هوشمند از قطعات مقاوم در برابر گرما استفاده شده و این المنت های این بخاری قادر است تا به دمای 250 درجه سانتیگراد برسند، همچنین در مقابل این المنت ها از توری های سرامیکی استفاده شده که باعث ایمنی بیشتر و جلوگیری از آتش سوزی و یا سوختگی در صورت تماس می شود.

توان الکتریکی این بخاری، 500 وات می باشد و دارای محافظ هایی جهت اتصال کوتاه، افزایش بیش از حد ولتاژ می باشد و در صورت وقوع هریک، دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود.

photo 2018 10 18 18 32 52

پست قبلی

هر آنچه درمورد گوشی بلک شارک 2 میدانیم

پست بعدی

بررسی شایعه‌ها و ویژگی‌های گوشی Mi Mix 3 شیائومی قبل از رونمایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه