سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

نقد و بررسی تقویت کننده سیگنال WiFi (نسخه 2)

معرفی

به دنبال یک تقویت کننده فوق‌العاده وای فای می‌گردید؟ من تقویت کننده  وای فای شیائومی نسخه 2 را به شما معرفی می‌کنم. فرکانس این دستگاه 2.4 گیگاهرتز بوده و دارای سرعت انتقال داده 300Mbps است. تقویت کننده سیگنال وای‌فای شیائومی دارای منبع تغذیه با پورت USB است. پورت USB در این وسیله قابلیت چرخ 180 درجه‌ای را دارد. این تقویت‌کننده وای‌فای وزن بسیار سبکی برابر با 30 گرم و ابعاد آن نیز برابر با 9×30×120 میلیمتر است در نتیجه حمل آن به راحتی انجام می‌گیرد.

بسته‌بندی و طراحی

تقویت کننده سیگنال Wifi شیائومی در یک بسته بسیار ساده قرار گرفته است. در این بسته کتابچه راهنمایی وجود ندارد اما تمامی اطلاعات مورد نیاز در پشته بسته نوشته شده است. تنها کافی است دستور‌العمل‌های نوشته شده و تصاویر را دنبال کنید.

2

 همانطور که گفته شد تقویت کننده سیگنال Wifi شیائومی دارای وزنی سبک است اما در همین حال دارای یک قاب پلاستیکی محکم بوده که از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است. پس از برداشتن پوشش USB شما می‌توانید ان را بر روی انواع درگاه‌های USB نصب کنید. همچنین می‌توان از این وسیله  بر روی پاور‌بانک‌ها نیز استفاده کرد. برای دریافت سیگنال‌های قوی‌تر می‌توان آن را تا 180 درجه چرخاند.

هنگامی که برق به این دستگاه متصل شود LED نارنجی رنگ روشن می‌شود.

3

راه‌اندازی و نرم افزار

نصب و راه اندازی بسیار ساده است. تنها کافیست که شما نرم افزار Mi Home را از Goolge Play یا App Store دانلود کنید و سپس دستگاه‌های جدید را اضافه کرده و برنامه را اجرا کنید. در این مرحله احتمالاً شما با پیغام smart devices found مواجه می‌شوید که باید بر روی آن کلیک کنید در غیر این صورت بر روی علامت + در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. سپس عبارت  Mi Network Extender6f5c و یا other smart devices6f5c را مشاهده می‌کید که باید انها را انتخاب کنیید. در مرحله بعد شما باید با اکانت MI خود وارد شوید در صورتی که این اکانت را ندارید لازم است که اکانتی را برای خود ایجاد کنید. در نهایت باید شبکه‌ای را که می‌خواهید تقویت کنید انتخاب کرده و رمز عبور را وارد کنید. در صورتی که اتصال شما با موفقیت همراه باشد چراغ آبی رنگ بر روی دستگاه جایگزین چراغ نارنجی رنگ می‌شود.

4

نتیجه عملکرد

تقویت کننده سیگنال شیائومی از نظر کارایی کاملاً قادر است که با نسخه‌های گرانقیمت تولید‌ کنندگان دیگر رقابت کند. یک مزیت مهم برای این نسخه نسبت به نسخه 1 این است که این نسخه می‌تواند با روتر‌های سایر برند‌ها نیز به راحتی کار کند. این دستگاه دارای برد 300 متری می‌باشد. این تقویت کننده قادر است سطح پوشش سیگنال را بدون نیاز به تنظیمات و تغییر هات اسپات و بدون هیچ ابزار اضافه‌ای به دو برابر افزایش دهد.

5 6

7

نتیجه‌گیری

8

 تقویت کننده سیگنال WiFi شیائومی نسخه 2 دارای ویژگی‌هایی است که انتخاب آن را برای خریداران راحت می‌کند. پوشش بیسیم بسیار عالی، نرخ انتقال داده سریع، استفاده راحت با اپلیکیشن Mi Home، سهولت در حمل و نقل، طراحی خوب و … بخشی از این ویژگی‌ها هستند. این دستگاه با وجود کارایی بسیار خوب از قیمت مناسبی نیز برخورد است. تقویت کننده سیگنال  WiFi شیائومی نسخه 2 یک همراه بسیار خوب برای انواع روتر‌ها است

خرید تقویت کننده سیگنال WiFi (نسل دوم)

خرید تقویت کننده سیگنال WiFi (نسل اول)

 

پست قبلی

کالبد شکافی لپ‌تاپ شیائومی

پست بعدی

نقد و بررسی جارو برقی هوشمند شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه