سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

نقد و بررسی ساعت هوشمند Amazfit شیائومی

ساعت های هوشمندی با قیمت مناسب توسط شرکت‌هایی مانند سامسونگ و ال جی عرضه شده‌اند که طرافداانم زیادی پیدا کرده‌اند. با این حال شرکت شیائومی Amazfit ساعت هوشمندی را عرضه کرده است که علاوه بر ارائه قابلیت‌های بیشتری با کاربران دارای قیمت مناسبتری نیز است. این ساعت هوشمند یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار است و اگر شما مدتی را از ان استفاده کنید بدون شک به آن علاقه‌مند خواهید شد.

2 3 4 5

طراحی شگفت‌انگیز

از همان آغاز شما با دیدن این ساعت شگفت‌زده می‌شوید. یک امتیاز مهم برای این ساعت هوشمند سازگاری آن با هر دو پلت فرم اندروید و ios است و همچنین این ساعت به همراه یک شارژر ارائه می‌شود. اگر با دقت بیشتری به این ساعت هوشمند نگاه کنید متوجه بدنه زیبای سرامیکی ان و یک صفحه نمایش رنگی بسیار عالی می‌شوید. بند این ساعت از جنس بهترین لاستیک با تنفس هوایی مناسب است که باعث می‌شود پوست شما به راحتی در زیر این ساعت تنفس کند.

6 7

راه‌اندازی

بعد از دیدن ساعت خود برای راه‌اندازی آن نیاز به دانلود اپلیکیشن شیائومی Amazfit دارید. با اسکن QR Code به گوگل پلی Amazfit می روید و می‌توانید برنامه را دانلود و نصب کنید.

بعد از نصب برنامه شما می‌توانید در آن لوگبن کنید و بخش های مختلف ساعت را بر اساس سلیقه خودتان تغییر دهید.

8 9

10 11

12

ساعت هوشمند شیائومی چه قابلیت‌هایی دارد؟

حدود یک هفته به صورت عادی می‌توانید از این ساعت هوشمند استفاده کنید بدون اینکه نیاز به شارژ مجدد داشته باشید و دیگر نیازی نیست که شما هر شب ساعت را شارژ کنید. این یک ویژگی بسیار دوست داشتنی برای استفاده کنندگان از ساعتهای هوشمند است. این ساعت هوشمند قابلیت پیشبینی 5 روزه را در مورد آب و هوا دارد و می‌تواند هشدارهایی را مبنی با تغییرات آب و هوا به شما بدهد. با کلیک بر روی قسمت تاریخ در این ساعت هوشمد شما با اطلاعات دقیقی مواجه خواهید شد. همچنین شما می‌توانید به موسیقی ذخیره شده در این ساعت هوشمند با استفاده از هدست های بلوتوث گوش بدهید و همچنین از بین آنها آلارم دلخواه خود را انتخاب کنید.

انواع حالت‌های ورزش در این ساعت هوشمند وجود دارد ورزش‌هایی مانند پیاده‌روی، دویدن، کوهنوردی و دوچرخه‌سواری از جمله این ورزش‌ها هستند. همچنین شما با یک کلیک ساده می‌توانید از قابلیت GPS استفاده کنید و بعد از 30-40 ثانیه GPS شروع به فعالیت کنید. همچنین عمر باتری در هنگام استفاده از GPS نیز فوق‌العاده است. در مقایسه با دیگر محصولات موجود در بازار این ویژگی یک نکته بسیار مثبت به حساب می‌آید.

این ساعت هوشمند امکان اندازه‌گیری ضربان قلب را در هنگام ورزش کردن فراهم می‌کتند.همچنین امکانات دیگری مانند قطب‌نما، ماشین حساب، کرنومتر و گام شمار را نیز دارد.

14 12

13 15 17

18 18 20

21 22 19

نتیجه‌گیری

عمر باتری در این ساعت هوشمند به گونه ای است که می‌توان به مدت هفت روز بدون توقف از آن استفاده کرد و همچنین می‌توان به مدت 30 ساعت از GPS آن استفاده کرد. این ساعت هوشمند هم با iOS و هم با اندروید قابلیت کار کردن را دارد. صفحه نمایش رنگی در این ساعت هوشمند این امکان را به صفحه نمایش آن می‌دهد که در نور خورشید به خوبی دیده شود. این ساعت برای علاقه‌مندان به ورزشهای مختلف بسیار مناسب است و آنها می‌توانند در حالتهای مختلف ورزشی از این ساعت استفاده کنند. این ساعت هوشمند به صورت IP67  خاصیت ضد آب و همچنین خاصیت ضد گرد و غبار را دارا است. بند لاستیکی این ساعت به گونه‌ای طراحی شده است که جریان هوا به راحتی بر روی پوست دست جریان دارد. برنامه‌ طراحی شده برا این ساعت بسیار مطلوب و بدون باگ بوده و همچنین مقدار زیادی قابلیت سفارشی‌سازی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

تمامی این ویژگی‌ها در کنار قیمت مناسب باعث شده است که بتوان این ساعت هوشمند را به عنوان یک انتخاب عالی معرفی کرد.

خرید ساعت هوشمند Amazfit شیائومی

 

پست قبلی

لباس ورزشی Mijia شیائومی

پست بعدی

نقد و بررسی اسپیکر بلوتوث Pro شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه