سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

نقد و بررسی اسپیکر بلوتوث Pro شیائومی

در اسپیکر بلوتوث pro شیائومی  صدا با کیفیت بسیار بالا و در حد یک اثر هنری زیبا در دسترس شما قرار می‌گیرد.

طراحی ساده و زیبا

این اسپیکر طراحی ساده و زیبایی دارد و قسمت بالایی آن با آلیاژ آنودایز تزئین شده است و با یک لمس ساده می‌توان این دستگاه را فعال کرد. بخش پایینی این اسپیکر نیز دارای کیفیت ساخت بالایی بوده و در قسمت پایینی این اسپکیر  از مواد لمسی PC + ABS استفاده شده است. طراحی استوانه‌ای شکل این اسپیکرد در عین سادگی از زیبایی خوبی برخوردار بوده  و به طور خلاصه می‌تواند در مورد ان گفت که مختصر و مفید است.

1

اسپیکری با کیفیت بالا

کیفیت صدا در این اسپیکر باعث می‌شود که شما از آن لذت ببرید. این اسپیکر با طراحی کلاسیکش به عنوان یک شبکه پیکربندی شده است. صدای گوینده را مشخص می‌کند و دارای باس عمیق است. همچنین زنگ صدای بالا زیبایی دارد و تعادل صوتی به طور کامل برقرار است. زمانی که شما از این اسپیکر استفاده می‌کنید از صدایی بلند و واضح نهایت لذت را خواهید برد.

3

کنترل ساده

کنترل و استفاده از این اسپیکر بسیار ساده است . شما می‌توانید با لمس قسمت فوقانی اسپیکر استوانه‌ای شکل تنظیمات دلخواه خود را بر روی این اسپیکر اعمال کنید. با کمک این بخش شما می‌توانید تجهیزات صوتی را به اسپیکر متصل کرده و یا قدرت صدا را به میزان دلخواه خود تنظیم کنید. همچنین برای شروع یا توقف پخش نیز باید از این قسمت استفاده کنید.

4

1- برای شروع به کار این اسپیکر شما باید قسمت بالای آن را فشار داده و نگه دارید و در ادامه با فشار دادن این قسمت بدون مکث و نگه داشتن می‌توانید اقدام به پخش آهنگ و یا توقف آن کنید.

2- با دو بار فشار دادن این قسمت به صورت سریع و پشت سر هم شما قادر خواهید بود که به بلوتوث متصل شوید و به همین شیوه نیز می‌توانید اتصال به بلوتوث را قطع کنید.

3- همچنین سطح بالایی این اسپیکر قابلیت چرخش 360 درجه را دارد که برای تنظیم قدرت صدا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بلوتوث نسخه 4.1

این مدل از اسپیکر بلوتوثی شیائومی از یک بلوتوث نسخه 4.1 استفاده می‌کند. این بلوتوث به شما این امکان را می‌دهد که به دستگاه‌های متنوعی مانند: تبلت‌ها، پخش کننده‌های موزیک ، گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها و غیره متصل شوید. محدوده دریافت سیگنال نیز با استفاده از این بلوتوث تا فاصله 10 متری است.

5

باتری قدرتمند

با استفاده از این اسپیکر شما می‌توانید موسیقی بیشتری گوش کنید. باتری به کار رفته در این اسپیکر به شما این اجازه را می‌دهد که بیشتر از 7 ساعت با خیال راحت و بدون نگرانی از اتمام شارژ به موسیقی دلخواه خود گوش دهید. این اسپیکر از یک باتری  با ظرفیت 1200 میلی آمپر ساعت استفاده می‌کند. وجود این باتری یکی از ویژگی‌های مثبت در این اسپیکر است که می‌تواند مخاطبان را تحت تآثیر قرار دهد.

نتیجه‌گیری

طراحی ساده و زیبا، کیفیت فوق‌العاده صدا، باتری قدرمند و در نهایت قیمت مناسب از جمله نکاتی هستند که باعث می‌شوند این اسپیکر بلوتوثی به یک انتخاب مناسب برای کسانی تبدیل شود که دوست دارند از شنیدن موسیقی لذت بیشتری ببرند.

خرید اسپیکر بلوتوث Pro شیائومی

 

پست قبلی

نقد و بررسی ساعت هوشمند Amazfit شیائومی

پست بعدی

نقد و بررسی چراغ خواب هوشمند شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه