سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

نقد و بررسی سنسور هوشمند نظارت بر گل و گیاه شیائومی

شیائومی به عنوان یک تولید کننده بزرگ گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود. اما تولیدات این شرکت تنها محدود به تولید گوشی‌های هوشمند نیست. یکی از تولیدات شیائومی سنسور هوشمندی است که برای نظارت بر گل‌ها و گیاهان خانگی طراحی شده است. در اینجا قصد داریم این محصول را بررسی کنیم و ببینیم چگونه این سنسور هوشمند بر گیاهان خانگی نظارت می‌کند.

2

این سنسور 12 سانتیمتر طول دارد و شما می‌توانید نوک استیل ان را درون گلدان خود قرار دهید. بعد از انجام این کار شما قادر خواهید بود چهار مولفه نور، دما، آب و کود را از بالا به پایین مشاهده کنید. این چهار مولفه برای گیاهان شما بسیار مهم بوده و شما می‌توانید با استفاده از این سنسور میزان این مولفه‌ها را با دقت بالایی اندازه‌گیری کنید. این سنسور هوشمند قادر است که میزان شدت نور تا میزان 100000 لوکس را با دقت 100 لوکس اندازه‌گیری کند. در مورد دما نیز این سنسور قادر است دما را با دقت 0.5 درجه سانتیگراد اندازه گیری کند. این سنسور دارای خاصیت ضد آب تا سطح IP5-X بوده و نیازی نیست شما نگران تأثیرات رطوبت بر روی این دستگاه باشید. چهار EC پروپ یکپارچه در قسمت پایینی این سنسور وجود دارد که به آن اجازه می‌دهد وضعیت مواد مغذی موجود در خاک را بررسی کند. این سنسور هوشمند قابلیت اندازه‌گیری ویژگی‌های دیگر خاک مانند رطوبت و PH را نیز دارد.

سنسور هوشمند نظارت بر گیاهان شیائومی در کیسه‌ای پلاستیکی به همراه یک عدد باتری دکمه‌ای به دست شما می‌رسد.

3

این سنسور با اتصال به اپلیکیشن MI Home می‌تواند به راحتی شرایط گیاهان شما را بررسی کرده و از آنها مراقبت کند. قسمت بالایی این سنسور از جنس پلاستیک می‌باشد و قسمت پایینی آن نیز از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است. این دستگاه با دقت بالایی روشنایی، رطوبت، دما و میزان حاصلخیزی خاک اطراف گیاه شما را اندازه‌گیری کرده و قادر است که اطلاعات را از طریق بلوتوث به گوشی همراه شما ارسال کند. شما می‌توانید با تحلیل اطلاعات اندازه‌گیری شده توسط این سنسور شرایط مناسب را برای رشد گیاهان خود فراهم کنید.

 4

اگر شما جز افرادی هستید که به دلیلی مشغله کاری و کمبود وقت برای رسیدگی منظم به گل‌ها و گیاهان، خود را از داشتن انها محروم کرده‌اید این سنسور به شما کمک می‌کند که در کمترین زمان ممکن قادر باشید که به گل‌ها و گیاهان خود رسیدگی کنید. باتری این سنسور هوشمند به شما  این امکان را می‌دهد که به مدت یکسال بدون هیچ مشکلی از ان استفاده نمایید.

5 6 7 9

شیائومی برای این سنسور هوشمند یک قابلیت بسیار جذاب در نظر گرفته است که بدون شک شما را به ان علاقه‌مند می‌کند. این سنسور هوشمند دارای لیستی از 3000 نوع گیاه است. که بر اساس ویژگی‌های هر گیاه اطلاعات رشد و شرایط مناسب برای نگهداری از آن در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما قادر خواهید بود که با هماهنگ‌سازی این شرایط و شرایط موجود بهترین شرایط را برای گیاهان خود فراهم کنید. این سنسور قادر است شما را با دنیای زیبا و پر از نشاط گیاهان آشتی دهد.

10 11

خرید سنسور هوشمند نظارت بر گل و گیاه شیائومی

 

 

پست قبلی

معرفی هدست USB Type-C شیائومی

پست بعدی

کالبد شکافی لپ‌تاپ شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه