سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

نقد و بررسی واکی تاکی فوق حرفه ای شیائومی

درصورتی که قبلا از واکی تاکی یا بیسیم استفاده کرده باشید، احتمالا می دانید که امکانات این وسیله به ایجاد یک راه ارتباطی دو طرفه‌ی رادیویی محدود می شود و امکانات خاص دیگری در یک دستگاه بیسیم رادیویی دیده نمیشود.

شیائومی با معرفی آخرین دستگاه واکی تاکی خود نشان داده است که یک دستگاه بیسیم می تواند بسیار پر امکانات و در عین حال جذاب باشد و این محصول می تواند تصور عموم در برابر دستگاه بیسیم رادیویی را به طور کامل متحول کند.

xiaomi beebest walkie talkie 13

شرکت BeeBest، مسئولیت ساخت دستگاه های واکی تاکی شیائومی را بر عهده دارد، در ادامه می توانید تصاویر این واکی تاکی بسیار جذاب را مشاهده کنید.

xiaomi beebest walkie talkie 14

شیائومی برای اولین بار در سال 2017، تحت برند MIJIA اولین واکی تاکی خود را معرفی کرد و آخرین آن نیز در ابتدای سال 2019 میلادی معرفی شد که آن نیز توسط شرکت Mijia با نام Mijia Walkie Talkie 2 معرفی شد و حالا پس از گذشت کمتر از 1 سال، شیائومی تحت برند BeeBest، واکی تاکی جذابتر و پر امکانات تری را رونمایی کرده است.

xiaomi beebest walkie talkie 12

دستگاه واکی تاکی BeeBest، طراحی کوچکتر و خوشدست تری نسبت به یک دستگاه بیسیم دارد و درصورتی که اسپیکر بسیار بزرگ و ضخامت آن را در نظر نگیریم،از لحاظ ظاهری شباهت زیادی با گوشی های هوشمند دارد.

xiaomi beebest walkie talkie 10

نیمی از بخش جلویی این دستگاه را، اسپیکر قدرتمند آن پوشانده است، همچنین در اطراف این دستگاه، برخلاف دیگر دستگاه های واکی تاکی، آنتن خارجی وجود ندارد و شیائومی در این دستگاه همانند گوشی های هوشمند از آنتن های مخفی داخلی استفاده کرده است.

این دستگاه قابلیت اتصال به Wi-Fi و شبکه 4G را نیز دارا است و در درون این دستگاه محلی برای قرار دادن سیمکارت تعبیه شده است، همچنین این دستگاه می تواند از ارتباط رادیویی محلی تا شعاع 5 هزار کیلومتری استفاده کند و می تواند  ارتباطی فراهم کند تا چندین دستگاه به صورت همزمان با یکدیگر و با امنیت بالا در ارتباط باشند.

xiaomi beebest walkie talkie 4

در کنار این دستگاه دکمه هایی قرار داده شده است که می تواند حالت دستگاه را تغییر دهد، به عنوان مثال، با فعال کردن یکی از حالات، واکی تاکی به شبکه سیمکارت متصل می شود و شما می توانید همانند یک گوشی عادی با دوستان خود تماس بگیرید و یا از طریق فشردن دکمه های کناری می توانید به رادیوی FM یا AM محلی خود متصل شوید.

این دستگاه را می توانید از طریق نرم افزار Mijia، به گوشی هوشمند خود متصل کنید و همچنین این واکی تاکی، از دستیار صوتی هوشمند شیائومی یا همان Xiao Ai پشتیبانی می کند.

xiaomi beebest walkie talkie 8 300x168

این واکی تاکی، با قابلیت GPS نیز همراه شده است و می تواند در مسیریابی به شما کمک کند، همچنین این دستگاه با یک حالت SOS همراه شده که می تواند شرایط اورژانسی را به شماره های از قبل تعیین شده ی شما اطلاع دهد.

این دستگاه انرژی خود را از طریق باتری 2440 میلی آمپری خود تامین می کند که شارژدهی آن به اندازه 60 ساعت با هر بار شارژ می باشد که این باتری 2440 میلی آمپری از طریق پورت Type-C با توان 10 وات در زمان کوتاهی قابل شارژ است.

xiaomi beebest walkie talkie 7 300x168

یکی دیگر از قابلیت های جذاب این دستگاه، امکان استفاده به عنوان اسپیکر بلوتوثی است، به طوری که شما می توانید گوشی هوشمند خود را از طریق بلوتوث به واکی تاکی خود متصل کنید و به عنوان یک اسپیکر بلوتوثی از آن استفاده کنید.

اندازه صفحه نمایش این دستگاه تنها 2 اینچ و از نوع IPS می باشد، روشنایی این صفحه نمایش به اندازه ای است که در محیط های خارجی و زیر نور آفتاب به خوبی متن ها و تصاویر را نشان می دهد.

این صفحه نمایش اطلاعاتی نظیر، زمان، آب و هوا، گروه های متصل شده به شبکه، درصد باتری و … را نمایش می دهد.

xiaomi beebest walkie talkie 9 300x169

واکی تاکی بی بِست، با گواهی IP54 همراه شده است که تایید می کند این دستگاه دربرابر پاشش آب و گرد و خاک مقاوم است.

این دستگاه در دو رنگ سفید و آبی تیره در کشور چین عرضه می شود.

پست قبلی

شباهت و تفاوت های نسخ 4G و 5G گوشی Redmi K30

پست بعدی

سهم 33 درصدی شیائومی از بازار تلویزیون های هوشمند در کشور هند در سه ماهه سوم سال 2019

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه