سوالی دارید ؟ تماس بگیرید

071-36340539

نقد و بررسی Mi 6 شیائومی

شیائومی Mi 6 آخرین پرچمداران شیائومی است که عده زیادی منتظر آن بوده‌اند. گوشی‌ای جذاب به همراه دو دوربین خیره کننده است. اگر شما هم می‌خواهید با یکی از بهترین محصولات شیائومی بیشتر آشنا شوید نقد و بررسی Mi 6 را از دست ندهید. این گوشی در یک کلام ساختار شکن و جذاب است.

محتویات جعبه

2

جعبه این گوشی حاوی موارد معمول به علاوه یک قاب مجافظ نرم برای محافظت از گوشی شما است.

این گوشی یک درگاه USB Type-C خواهید داشت که مربوط به آداپتور و جک هدست می‌باشد چرا که این گوشی فاقد پورت 3.5 میلیمتر است. همچنین دارای یک آداپتور با پشتیبانی از شارژ سریع (Quick Charge 3.0) است.

طراحی و صفحه نمایش

این گوشی نیز از نمایشگری 5.1 اینچی با رزولوشن Full HD بهره خواهد برد. صفحه نمایش این گوشی چشم نواز است و شما در زمان استفاده از ان احساس خوبی خواهید داشت.

18

در مورد شیائومی Mi 6 به راحتی می‌توان گفت که شما با یک طراحی خیلی عالی روبرو هستید. طراحی این گوشی برازنده یک گوشی پرچمدار است و آنرا تبدیل به گوشی‌ای شایسته برای رقابت با دیگر پرچمداران شرکت‌های رقیب کرده است. Mi 6 دارای یک فریم فلزی است. اگر به قسمت‌های پشت و جلوی این گوشی نگاه کنید با یک پوشش از جنس شیشه در پشت و جلوی این گوشی مواجه خواهید شد. شیشه به کار رفته در قسمت پشتی این گوشی به صورت منحنی طراحی شده است که به زیبایی ان افزوده است. این گوشی به راحتی در دست قرار می‌گیرد و شما احساس خوبی در این زمینه خواهید داشت. همچنین ماندگاری اثر انگشت و لک بر روی بدنه این گوشی زیاد نیست. دکمه‌های خازنی ساده و دارای نور پس زمینه هستند. حسگر اثر انگشت در این گوشی عالی است و شما با یکی از سزیع‌ترین و دقیق‌ترین اسکنر‌های اثر انگشت موجود بر روی گوشی مواجه هستید. در سمت چپ نیز درگاه سیمکارت قرار داده شده است.

در کناره‌های این گوشی با لبه‌های ملایمی روبرو هستیم و از لبه‌های تیز خبری نیست. در سمت راست این گوشی دکمه‌ها قرار گرفته‌اند که به راحتی در دسترس هستند. قسمت پایینی این گوشی محل قرارگیری اسپیکر‌ها و usb نوع است.

4 6 7

شیائومی در Mi 6 برای دوربین اصلی از یک ماژول دوگانه و دو سنسور 12 مگاپیکسلی در پشت دستگاه استفاده کرده است. یکی از این سنسور‌ها تله بوده و دیگری نیز مجهز به لنز واید است. سنسوری که مجهز به لنز واید است مجهز به یک لرزشگیر تصویر مکانیکی بوده و دیگر شما نگرانی از بابت لرزش درست در زمان ثبت تصاویر و ویدئو‌ها نخواهید داشت. شما با استفاده از این گوشی‌ از ثبت تصاویر لذت خواهید برد و نتیجه عکس گرفتن با آن قاب قبول خواهد بود.

11 12 13 14

وجود یک مادون قرمز به شما اجازه می‌دهد کنترل دستگاه‌هایی مانند تلویزیون را به دست بگیرید.

15 16

شک نکنید که شما هم صدای بلندگوی این گوشی را دوست خواهید داشت. صدایی متعادل و قوی که دارای مقدار مناسبی از باس نیز است.

همانطور که اشاره شد در این گوشی جک هدست وجود ندارد البته نمی‌توان به طور قاطغ ان را یک ضعف برای این گوشی دانست چرا که شیائومی به دنبال یک روند جدید است. به طور کلی صدا به همراه یک پورت USB و یک تبدیل عرضه می‌شود که کیفیت ان واقعا مطلوب است و شما از گوش دادن به موسیقی با استفاده از این گوشی لذت خواهید برد.

19

تصاویری از شیائومی Mi 6

21

22

23

24

25

26

30

31

32

33

34

35

36

37

–          

سخت افزار و عملکرد

در مورد سخت‌افزار این گوشی باید گفت که با یکی از قویترین گوشی‌های بازار را با قیمتی بسیار مناسب روبرو هستید.

شیائومی به چیپست اسنپدراگون 835 مجهز شده است. این چیپ ست دارای 8 هسته‌ ی 2.4 گیگاهرتزی است و از پردازنده گرافیک آدرینو 540 بهره می‌برد. این گوشی دارای 6 گیگابایت رم است و دارای حافظه داخلی 64 و یا 124 گیگابایتی می باشد.

38 39 40 41 42 43 44 45 46 47

عملکرد بازی‌ها بر روی این گوشی مناسب است و اکثر بازیهای 3D در بالاترین تنظیمات گرافیکی به خوبی اجرا می‌شوند و در این زمینه به شما اطمانان خاطر می‌دهیم که هیچ مشکلی نخواهید داشت. طبق معمول این گوشی نیز گزینه‌های سفارشی‌سازی معروف شیائومی را به همراه دارد. شما می‌توانید تنظیمات صفحه نمایش را به راحتی انجام داده، از انواع تم ها و پس زمینه ها استفاده کرده، دکمه‌های خازنی را سفارشی‌سازی کرده و در نهایت از برخی دیگر کنترل های حرکتی استفاده نمایید. اگر سفارشی کردن گوشی برای شما مهم است MI 6 امکانات زیادی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63

در این گوشی نیز با یک برنامه آشنا در قسمت دوربین‌ها مواجه هستیم. این برنامه به شما اجازه می‌دهد که به سرعت عکسهای متعددی را ثبت کنید و همچنین تنظیمات قابل توجهی را در مورد عکسها در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین امکان زوم با فشردهسازی 2 برابر بدون کاهش کیفیت وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد از دوربین ثانویه استفاده کنید که این ویژگی بسیار خوب بود و نتایج خوبی را نیز به همراه دارد. این ویزگی بدون شک بهتر از استفاده از زوم دیجیتال می‌باشد.

شما با استفاده از این گوشی تصاویری با کیفیت را ثبت خواهید کرد. کیفیت عکسها در نور کم، بسیار خوب است. شما جزئیات رنگ بسیار قابل توجهی را در عکسها خواهید داشت.

64 65

در نور کم نیز کیفیت عکس‌ها قابل قبول است و شما کیفیت خوبی را خواهید دید. شما در نور کم نیز عکس‌های با جزئیات رنگ بالا خواهید داشد.. فیلم‌های ضبط شده با استفاده از این گوشی از کیفیت 4k برخوردار است این فیلم‌ها واضح و دقیق بوده و از ویژگی‌های فوکوس خودکار به صورت مداوم استفاده می‌کند. می‌توان با اطمینان گفت که در بین محصولات شیائومی از بیشتربن کیفیت در فیلمبرداری و عکس برداری برخورار بوده که می‌تواند با رقبایش به راحتی رقابت کند. کیفیت ویدئو‌های ضبط شده برابر با 1080p است.

در دوربین سلفی بسیاری از جزئیات به خوبی دیده می‌شود و رنگ‌ها نیز واضح هستند.

74 75 73

72 71 68

اتصال

در بحث اتصالات Mi 6 بی عیب و نقص است. کیفیت تماس و دریافت سیگنال عالی است. طیف وسعت WiFi و سرعت آن نیز خوب بوده و در نهایت بلوتوث و GPS بدون نقص و ایراد کار می‌کنند. تمامی اینها به لطف پردازنده اسنپ دراگون قابل اعتماد است.

باتری

شیائومی Mi 6 از یک باتری بزرگ 3350 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. شما می‌توانید شروع به دیدن تصاویر و فیلم با استفاده از این گوشی کنید، بسیاری از برنامه ها را نصب و اجرا کنید و در کل کار‌های روزمره خود را با خیال راحت انجام دهید و خیالتان راحت باشد که شارژ کم نمی آورید.

79 80

81

در نهایت شیائومی mi 6 دارای قابلیت شارز سریع (Quick Charge 3.0) می‌باشد و باتری این گوشی می‌تواند در مدت 1:30 به طور کامل شارژ شود.

نتیجه‌گیری

شیائومی Mi 6 یکی از جدیدترین و کارآمدترین گوشی کمپانی شیائومی است. باید گفت که Mi 6 یک گوشی بسیار عالی است چرا که شما قادر خواهید بود با پرداخت قیمت نسبتاً پایینی از ویژگی‌های عالی و به روز این گوشی داشته باشید.

82

Mi 6 یک گوشی خوش ساخت و با کیفیت خوب، دارای یک صفحه نمایش علی و تحسین برانگیز است. عمر باتری و شارژ سریع از نکات مثت دیگر این گوشی بوده و در نهایت دوربین و گزینه های اتصال نیز بی ایراد هستند.

دو دوربین در این گوشی می‌توانند عکس‌های با کیفیتی را ثبت کند که قابل رقبات با پرچمدار دیگر  شرکت هاست.

83

84

85

شما باید بدانید که این گوشی فاقد جک 3.5 میلی متری هدست و اسلات کارت حافظه microSD است.

86

87

در نهایت باید گفت که با توجه به قیمت این گوشی، شیائومی Mi 6 یک انتخاب مناسب برای داشتن یک گوشی پرچمدار است که طراحی خوبی دارد و امکانات خوبی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

خرید گوشی Mi 6 شیائومی

پست قبلی

معرفی دوربین تحت شبکه PTZ شیائومی

پست بعدی

گوشی Mi Max 2 شیائومی معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از جدیدترین تخفیف ها و محصولات با خبر شوید:

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید

دلیل بازگشت وجه